شنبه 31 شهریور 1403

پاسخ لیائو به هو شدن‌: من در زمین حرف می‌زنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ لیائو به هو شدن‌: من در زمین حرف می‌زنم!

رافائل لیائو می‌گوید هو شدن توسط هواداران میلان و سوتهایی که علیه او زده شد باعث می‌شود بیشتر تلاش کند و بازیکن بهتری بشود.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو شنبه شب در دیدار میلان مقابل ساسولو لحظات سختی را تجربه کرد. هواداران میلان که برای تماشای این بازی به سن‌سیرو آمده بودند هم ستاره پرتغالی را هو کردند و هم با سوت‌های ممتد نشان دادند به هیچ وجه از او رضایت ندارند.

لیائو امروز با انتشار یک ویدیو به این حرکات هواداران میلان واکنش نشان داد. این ویدیو که منتخبی از بهترین لحظات لیائو در سال 2023 را به تصویر کشیده و او در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی به همراه ویدیو منتشر کرد می‌گوید هر چه بیشتر مورد انتقاد قرار بگیرد برای بهتر شدن بیشتر تلاش خواهد کرد.

هواداران میلان شاید برای انتقاد کردن از این ستاره پرتغالی حق داشته باشند. او آخرین بار در ماه سپتامبر برای روسونری در سری آ گلزنی کرده و تا شنبه شب 100 روز بدون گل زده را سپری کرده بود.

لیائو امروز بعد از انتشار ویدیوی منتخب بهترین لحظاتش در سال 2023 در حساب اینستاگرامش به سوتها و هو شدن توسط هواداران واکنش نشان داد.

در بخشی از این ویدیو لیائو در حالی دیده می‌شود که در یک مصاحبه بعد از بازی می‌گوید:" انتقادها من را بیشتر به تلاش کردن تشویق می‌کند. پس بگویید منتقدها به حرف زدن ادامه بدهند. من روی چمن صحبت می‌کنم".

لیائو در پست اینستاگرامی خود اضافه کرد:" من همیشه خودم خواهم بود. من تنها یک رقیب دارم: خودم. ممنون از سال 2023 و پیش به سوی موفقیت‌های بیشتر در سال 2024".

پاسخ لیائو به هو شدن‌: من در زمین حرف می‌زنم! 2