پنج‌شنبه 14 تیر 1403

پاسخ منفی گل‌گهر به پیشنهادات فروش محمدرضا اخباری

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پاسخ منفی گل‌گهر به پیشنهادات فروش محمدرضا اخباری

باشگاه گل‌گهر علاقه‌مند به حفظ محمدرضا اخباری است و بعید است رضایت‌نامه این دروازه‌بان را برای باشگاهی صادر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا اخباری یکی از دروازه‌بان‌های مطرح فوتبال ایران طی سال‌های گذشته است که چند روزی است شایعاتی درباره حضور او در برخی تیم‌های مطرح لیگ برتر مطرح شده است.

به گزارش ورزش سه، اخباری که فصل پیش بعد از چند سال حضور در تراکتور و رسیدن به بازوبند کاپیتانی قرمزهای تبریزی از این تیم جدا شد و راه گل‌گهر سیرجان را در پیش گرفت، حالا مورد توجه یکی دو تیم مطرح لیگ برتر قرار گرفته است.

گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان اما با توجه به اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه کرمانی باقی مانده، نمی‌تواند آزادانه با تیم دیگری قرارداد ببندد و برای این منظور نیاز به جلب رضایت مسئولان گل‌گهر دارد.

از این رو مدیران گل‌گهر سیرجان که این روزها به دنبال انتخاب سرمربی خود برای لیگ بیست و چهارم هستند، فعلا رضایتنامه هیچ بازیکنی را صادر نخواهند کرد و البته که درباره نفرات مشهور خود هم قصدی برای صدور رضایتنامه ندارند.

گل‌گهری‌ها قصد دارند تیمی قدرتمند را روانه لیگ بیست و چهارم کنند و به همین منظور علاقه‌مند به حفظ نفرات مطرح و سرشناس خود از جمله محمدرضا اخباری هستند و بعید است در روزهای باقی‌مانده نقل و انتقالات نیز اجازه جدایی به این دروازه‌بان پرمشتری را بدهند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1927541