دوشنبه 7 آبان 1403

پاسخ منفی یووه به الخلیفی: دعوت‌نامه نفرست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ منفی یووه به الخلیفی: دعوت‌نامه نفرست!

باشگاه یوونتوس اعلام کرده که علیرغم دریافت دعوت نامه از سوی ناصر الخلیفی، تمایلی به حضور دوباره در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از پیوستن به پروژه معروف به سوپرلیگ اروپا در کنار باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و بارسلونا در سال 2021 از اتحادیه باشگاه‌های اروپایی جدا شد. آندره‌آ آنیلی، رییس سابق این باشگاه، در آن زمان ریاست این اتحادیه را برعهده داشت اما زمانی که پروژه سوپرلیگ به صورت رسمی اعلام حضور کرد، تصمیم گرفت از این سمت کناره‌گیره کرد و الخلیفی رسما جانشین او در این سازمان شد. با این حال، سوپرلیگ عمر چندان درازی نداشت و 48 ساعت پس از اعلام رسمی و آغاز به کار آن بود که هر پنج باشگاه لیگ برتری از آن کناره‌گیری کردند و پس از آن هم اتلتیکو مادرید، میلان و اینتر از این جمع جدا شدند.

یوونتوس هم که در ابتدا به حضورش در این پروژه ادامه داده بود، در تابستان سال گذشته تصمیم به ترک آن گرفت تا رئال مادرید و بارسلونا را در این مسیر تنها گذاشته باشد. با این حال، مدیران این باشگاه همچنان نظرشان را درباره عضویت در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی تغییر نداده‌اند و تصمیمی برای بازگشت به این سازمان ندارند. آنها با اعلام بیانیه‌ای این تصمیم را به صورت رسمی اعلام کردند. این بیانیه کوتاه و یک خطی در حالی منتشر شد که دعوت‌نامه غیر رسمی از سوی این اتحادیه و الخلیفی به عنوان رییس آن برای یوونتوس ارسال شده بود. او چند روز قبل در جلسه این اتحادیه گفته بود اگر یوونتوس مایل به بازگشت به این جمع است، همیشه از آنها استقبال خواهد شد.»

پاسخ منفی یووه به الخلیفی: دعوت‌نامه نفرست! 2