دوشنبه 16 مهر 1403

پالادینو:/ باور کنید دخیا هنوز هم هیولا است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پالادینو:/ باور کنید دخیا هنوز هم هیولا است!

رافائله پالادینو، سرمربی فیورنتینا، از عملکرد داوید دخیا در دروازه تیمش برابر میلان بسیار راضی و خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی و در حضور تماشاگرانش در یک بازی حساس و تماشایی برابر میلان به میدان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد تا سه امتیاز را در خانه حفظ کند.

دخیا ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با مهار دو پنالتی از بازیکنان حریف نقش کلیدی و موثری را در پیروزی تیمش در این بازی ایفا کند و یک شب بسیار رویایی و فوق‌العاده را در فلورانس سپری کرد تا نشان دهد که هنوز هم مانند دوران اوجش در منچستریونایتد درخشان است.

این بازیکن پس از یک فصل دوری از دنیای فوتبال تصمیم گرفت که به فیورنتینا ملحق شود و حالا ثابت کرده است که هنوز هم می‌تواند مدعی حضور در جمع دروازه‌بانان برتر و درخشان فوتبال اروپا باشد و پالادینو به عنوان سرمربی فیورنتینا هم چنین نظری دارد.

او پس از بازی برابر میلان به خبرنگاران گفت: «به من اعتماد کنید او عالی است. باور کنید که هنوز هم یک هیولا است و بازیکنی درجه یک و در کلاس جهانی است. ما می‌توانیم ببینیم که چرا او همیشه یک قهرمان بوده است، یک قهرمان واقعی. باید هر روز ا دخیا تشکر کنیم. او دروازه‌بانی درجه یک و الگویی برای همه بازیکنان است.»

پالادینو:/ باور کنید دخیا هنوز هم هیولا است! 2