یک‌شنبه 6 آبان 1403

پالما به بارسلونا نرسید؛/ ناکامی ستاره‌های ایرانی در صعود به فینال سوپرکاپ اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پالما به بارسلونا نرسید؛/ ناکامی ستاره‌های ایرانی در صعود به فینال سوپرکاپ اسپانیا

تیم پالما در شب گلزنی اولادقباد با شکست برابر کارتاخنا در نیمه نهایی سوپرکاپ فوتسال اسپانیا، اولین جام فصل را از دست داد و دوئل بر سر قهرمانی با بارسلونا به کل فراموش شد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که سال 2023 را با رویایی‌ترین شکل ممکن به پایان رساند و پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان به دنبال اولین افتخار در سال 2024 بود و آن را در سوپرکاپ اسپانیا جست‌وجو می‌کرد، شب گذشته به مصاف کارتاخنا رفت و علی‌رغم اینکه دو بار از حریف خود پیش افتاد، اما در نهایت با نتیجه 4 بر دو شکست خورد و از راهیابی به فینال و دیدار با بارسلونا بازماند.

مسلم اولاد قباد، ستاره ایرانی پالما از ابتدا به میدان رفت و گل دوم تیمش را با ضربه‌ای فوق‌العاده به کنج دروازه حریف، به ثمر رساند. شاگردان آنتونیو وادیو با سیستم ابتدایی 1_2_1 بازی را آغاز و موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند که در شب درخشش چِمی دروازه‌بان پرتغالی کارتاخنا موفق به گل‌های بیشتر نشدند و در حالی که حریفشان در چهار دقیقه پایانی یک اخراجی داد و دو دقیقه را با یک بار کمتر بازی می‌کرد، اما راهی به گل نیافتند و به رغم اینکه دو بار پیش افتاده بودند، سرانجام با کامبک حریف تسلیم شدند و با اولین عنوان سال 2024 خداحافظی کردند.

در دیگر جدال نیمه‌نهایی، تیم بارسلونا اسپانیا با گل‌های سرخیو گونزالس و پیتو، با نتیجه دو بر یک برابر خائن به برتری دست یافت تا برای تکرار عنوان قهرمانی‌اش، امشب به مصاف کارتاخنا برود. حسین طیبی که به تازگی از بند مصدومیتی رها شده و در تمرینات اخیر پالما شرکت کرده است، در این دیدار غایب بود و همچنین سالارآقاپور به دلیل مصدومیت جزئی، با صلاحدید کادرفنی استراحت کرد.

پالما به بارسلونا نرسید؛/ ناکامی ستاره‌های ایرانی در صعود به فینال سوپرکاپ اسپانیا 2
پالما به بارسلونا نرسید؛/ ناکامی ستاره‌های ایرانی در صعود به فینال سوپرکاپ اسپانیا 3
پالما به بارسلونا نرسید؛/ ناکامی ستاره‌های ایرانی در صعود به فینال سوپرکاپ اسپانیا 4