جمعه 15 تیر 1403

پالینیا: گریه رونالدو نشان‌دهنده اتحاد پرتغال است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پالینیا: گریه رونالدو نشان‌دهنده اتحاد پرتغال است

ژوائو پالینیا، هافبک پرتغال، می‌گوید به جای کریستیانو رونالدو امکان داشت هر کدام از بازیکنان پرتغال گریه کنند و مهم برد این تیم مقابل اسلوونی بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 با عملکرد فوق العاده دیوگو کاستا که موفق شد سه ضربه پنالتی را مهار کند، اسلوونی را شکست داد.

در جریان این دیدار که منجر به صعود پرتغال به دور یک چهارم نهایی شد، ژوائو پالینیا از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

به گفته این بازیکن 28 ساله که مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ هم قرار دارد، نتیجه به دست آمده عادلانه بود و پرتغال باید به دور بعدی صعود می‌کرد.

او درباره جریان این بازی گفت: "مقابل اسلوونی ما خیلی رنج کشیدیم، اما درست پیش رفت. ما نمی‌توانستیم این مسابقه را ببازیم، نه تنها به خاطر پنالتی از دست رفته، چون فکر می‌کنم می‌توانستیم تکلیف بازی را زودتر مشخص کنیم. چندین موقعیت داشتیم، چندین سانتر که می‌توانستیم بهتر وارد محوطه شویم و کار را تمام کنیم. در نهایت فکر می‌کنم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و کاملاً بر جریان مسابقه مسلط بودیم. سختی های زیادی تا پایان وجود داشت اما این پیروزی به همه هیجان بیشتری می‌دهد."

اشک‌های کریستیانو رونالدو؟ این نشان دهنده اتحاد تیم بود. کریستیانو گریه کرد اما می‌توانست هر کس دیگری هم جای او باشد، واکنش تیم یکسان بود. مهم این است که بردیم، او برای بازی بعدی به زمین بازخواهد گشت و مطمئنم اگر فرصت دیگری پیش بیاید از آن استفاده خواهد کرد. بنابراین مهمترین چیزی که باید بر آن تاکید کرد پیروزی در این است.

پالینیا: گریه رونالدو نشان‌دهنده اتحاد پرتغال است 2