یک‌شنبه 1 مهر 1403

پایان داستان امباپه؛ پیام ستاره فرانسوی به پاریسی‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پایان داستان امباپه؛ پیام ستاره فرانسوی به پاریسی‌ها

کیلیان امباپه بالاخره به انتظارها پایان داد و به مدیران پی‌اس‌جی اعلام کرد در پایان فصل این باشگاه را ترک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سریال دراماتیک کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن بالاخره به پایان رسید و او رسما به مدیران باشگاه اطلاع داد که در پایان فصل جاری این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، بعد از چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده ستاره فرانسوی او امروز تصمیم نهایی خود را به اطلاع ناصر الخلیفی و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن رساند. روزنامه اکیپ اعلام کرد امباپه امروز با حضور در مجموعه تمرینی پی‌اس‌جی در جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت کرد و آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

امباپه در این جلسه که با حضور شخص ناصر الخلیفی برگزار شد از او خواست که به تصمیمش احترام گذاشته و برای تغییر دادن نظر او بیش از این تلاش نکند.

با اینکه تکلیف امباپه با باشگاهی که چند سال گذشته را در آن سپری کرده مشخص شده است اما هنوز جزئیات خروج او مشخص نیست. انتظار می‌رود ظرف چند ساعت آینده بیانیه‌ای رسمی از طرف پاری سن ژرمن منتشر شده و این خبر تایید شود.

با توجه به پایان رسمی دوران حضور امباپه در پاری سن ژرمن به نظر می‌رسد آینده او قطعا در رئال مادرید خواهد بود. با اینکه از باشگاه‌هایی مثل لیورپول و آرسنال به عنوان رقبای جدید رئال یاد شده ولی بسیار بعید است که ستاره فرانسوی فصل آینده فوتبالش را در جایی به جز برنابئو دنبال کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1873368