چهارشنبه 13 تیر 1403

پایان همکاری: ستاره پرتغالی از رم جدا شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان همکاری: ستاره پرتغالی از رم جدا شد

روی پاتریسیو، دروازه‌بان پرتغالی رم، اعلام کرد که از این باشگاه جدا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پاتریسیو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2021 از ولورهمپتون جدا شد و به رم پیوست و خیلی زود تحت هدایت ژوزه مورینیو به دروازه‌بان اول این تیم تبدیل شد و توانست در اکثر دیدارهای این تیم در فصل اول حضورش در این باشگاه به میدان برود و عملکرد خوبی را هم به نمایش بگذارد.

اما شرایط به همین شکل ادامه پیدا نکرد و او در فصلی که گذشت فرصت چندانی برای حضور در زمین بازی نداشت و همین باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره تابستانی پیش رو به گوش برسد و بسیاری منتظر مشخص شدن تیم بعدی او باشند.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرده است که این ستاره پرتغالی تایید کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در جمع بازیکنان جالوروسی ندارد و این باشگاه را ترک کرده است تا شایعاتی که درباره این بازیکن 36 ساله به گوش می‌رسید تایید شود.

قرارداد پاتریسیو با باشگاه رم در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و با توجه به عدم تمدید این قرارداد، او از امروز که اول جولای 2024 است بازیکن آزاد به حساب می‌آید و می‌تواند شخصا برای باشگاه بعدی و آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

پایان همکاری: ستاره پرتغالی از رم جدا شد 2