شنبه 8 اردیبهشت 1403

پایان کار لوییس کامپوس در پاریس / مدیر معروف پی اس جی قربانی جدایی امباپه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان کار لوییس کامپوس در پاریس / مدیر معروف پی اس جی قربانی جدایی امباپه

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پرتغالی پاری سن ژرمن، می‌تواند اولین قربانی جدایی کیلیان امباپه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن که در اواسط فوریه توسط باشگاه تایید شد، می‌تواند منجر به جدایی فرد دیگری از این باشگاه به نام لوئیس کامپوس شود. این مدیر ورزشی که دو سال پیش به دلیل رابطه صمیمی با امباپه در این باشگاه فرانسوی کارش را آغاز کرد، پس از اینکه نتوانست او را حفظ کند و هواداران خواستار اخراجش شدند، اکنون به جدایی نزدیک شده است.

کامپوس نفوذ خود در پاری سن ژرمن را کم کم از دست داده است. این مدیر درست پس از تایید تمدید امباپه، برای دو فصل و یک فصل دیگر اختیاری، قرارداد امضا کرد. مدیر پرتغالی در اولین فصل حضورش در پایتخت فرانسه قدرت کامل را در اختیار داشت.

او کریستوف گالتیه را به عنوان مربی به خدمت گرفت و فصل را به ترتیب با قهرمانی در لیگ فرانسه و دو حذف در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. وقتی یک فصل پیچیده تمام شد، قدرت کامل کامپوس رفته رفته کمتر می‌شد. قطر، این بار برخلاف سال 2022، تصمیم به قرارداد با لوئیس انریکه گرفت، تصمیمی که مشاور ورزشی در آن هیچ ربطی به آن نداشت.

در واقع، در تابستان، درست زمانی که امباپه کنار گذاشته شد، او یک قدم با جدایی فاصله داشت، زیرا سرمایه‌گذاران قطری علاوه بر ناامیدی از اینکه نتوانسته راهی برای تمدید کیلیان پیدا کند، او را به خاطر نزدیک بودنش به ژرژ مندس مواخذه کردند. اگرچه قصد لوئیس کامپوس ادامه حضور در پاریس است و احساس می‌کند می‌تواند به توسعه پروژه ادامه دهد، با تایید اکیپ، سرنوشت او به امباپه گره خورده است.

خروج مهاجم فرانسوی آغاز دوره جدیدی در پی‌اس‌جی است و در آن، در حال حاضر، هیچ نگاهی به آینده‌ای همراه کامپوس وجود ندارد. رابطه این مدیر پرتغالی با لوئیز انریکه اما صمیمانه است. سرمربی اسپانیایی در طول فصل تکرار کرده که "در تماس دائمی" با لوئیس کامپوس است و "کار او باشکوه است." در ژانویه این مربی از او به خاطر خرید برالدو و موسکاردو، دو ستاره جوان برزیلی، تشکر کرد.

مانند هر چیزی که به پاری سن ژرمن مربوط می‌شود، مشخص است که سرمایه‌گذاران قطری فعلا از کار لوئیس کامپوس راضی نیستند، چرا که با رسمی شدن جدایی کیلیان امباپه، او می‌تواند اخراج شود. دلیل جدایی این ستاره فرانسوی عمدتاً به دلیل وعده‌های عملی نشده ناصر الخلیفی در هنگام تمدید قراردادش در می 2022 است، نه به این دلیل که با کامپوس در سطح ورزشی سازگاری نداشت.

پایان کار لوییس کامپوس در پاریس / مدیر معروف پی اس جی قربانی جدایی امباپه 2