یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

پدیده لیورپول، اسپانیا را انتخاب کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پدیده لیورپول، اسپانیا را انتخاب کرد

طبق ادعای نشریه آاس، استفان بایچتیچ، پدیده جوان لیورپول، بازی برای تیم ملی اسپانیا را به صربستان ترجیح می‌دهد.

دوشنبه شب لیورپول موفق شد در زمین استون ویلا 1-3 برنده شود و به رتبه ششم جدول لیگ برتر صعود کند. در دقیقه 81 که لیورپول 1-2 پیش بود و تحت فشار شدید میزبان قرار داشت، استفان بایچتیچ، بازیکن 18 ساله، توانست با زدن گل سوم خیال قرمز‌ها از بابت پیروزی را راحت کند. تنها دو دقیقه از ورود بایچتیچ به زمین می‌گذشت که توانست گلزنی کند.

بایچتیچ با اصالتی صرب، ولی متولد شهر ویگو اسپانیاست و برای تیم زیر 18 ساله‌های اسپانیا نیز بازی کرده است. سردیان بایچتیچ، پدر استفان، زمانی بازیکن سلتاویگو بود و استفان نیز فوتبالش را از سال 2013 در همین باشگاه شروع کرد و از سال 2020 راهی لیورپول شد. او در فصل جاری در تمرینات تیم اول باشگاه حاضر بوده و حالا به تدریج در حال راه پیدا کردن به ترکیب تیم تحت هدایت یورگن کلوپ است.

روز گذشته پدر استفان به مارکا گفت که پسرش به اسپانیا تعلق خاطر بیشتری دارد، ولی حاضر نشد تضمین کند که او برای لاروخا بازی خواهد کرد و امروز آاس ادعا کرد که بایچتیچ در پاسخ به سوال فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است که انتخابش تیم ملی اسپانیاست و خوشحال می‌شود اگر در فهرست لوییس دلافوئنته، مربی جدید اسپانیا، قرار بگیرد. آاس نوشته است که فدراسیون فوتبال صربستان در تلاش خود برای متقاعد کردن بایچتیچ کوتاه نمی‌آید، اما به نظر می‌رسد رویای این پدیده جوان، بازی برای لاروخاست.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال