دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پرداخت بدهی بانک شهر و حل معضل حاشیه‌نشینی در اولویت است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پرداخت بدهی بانک شهر و حل معضل حاشیه‌نشینی در اولویت است

مهدی صباغ گفت: برخی افراد در شهرداری با اختیاراتی که به آن‌ها داده شده امضای طلایی دارند که باعث نفوذ و خطا در مدیریت شده لذا باید با این مسائل برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مهدی صباغ ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر قزوین درباره برنامه‌های خود برای تصدی شهرداری قزوین اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که برخی کارها در شهر قزوین به واسطه حضور افراد غیربومی و افرادی که تخصص لازم را ندارند بر زمین مانده است.

وی افزود: در کارنامه خود فرماندهی سپاه چهار استان را دارم و در شهرهای مختلف کار فرهنگی و عمرانی بسیار انجام دادم اما هیچ وقت از جایگاه سرداری خود سوءاستفاده نکردم و خود را خادم مردم می‌دانم.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین ادامه داد: در سیستم اداری استان‌ها توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان نشده است که باید در این حوزه بیشتر کار کرد و مسئله دیگر که در شهر قزوین مغفول مانده مساجد و مصلی‌ها است که باید در جهت کرامت نمازجمعه و جماعات نیز این امکانات تقویت شود.

وی با بیان اینکه توسعه درآمد باید در جهت کارآفرینی باشد، گفت: کار جهادی و بسیجی در حل مشکلات شهری باید تقویت شود و شیوه رفاقت و تعامل در سازمان‌ها در راستای حل مشکل مردم و رفع موانع باید حاکم باشد. در اجرای پروژه‌ها باید از پیمانکاران بومی استفاده کنیم

صباغ تصریح کرد: متاسفانه مسئله حاشیه‌نشینی در قزوین به امر متداول تبدیل شده که زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی است و باید در این زمینه کار کنیم.

کاندیدای تصوی شهرداری قزوین ابراز کرد: برخی افراد در شهرداری با اختیاراتی که به آن‌ها داده شده امضای طلایی دارند که باعث نفوذ و خطا در مدیریت شده و برای پیشگیری از آن باید سیستمی شدن کارها اجرایی شود.

وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها باید از پیمانکاران بومی استفاده کنیم و برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که امروز در شهر قزوین شاهد هستیم و باعث از بین رفتن سرمایه‌های مردم شده است نیز می‌توان از هلدینگ‌های خارج استان به راحتی استفاده کرد.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین عنوان کرد: در شهرها سالن‌های ورزشی مغفول مانده است در حالی که می‌توان با تاسیس سالن‌های ورزشی چندمنظوره نیز هم برای مواقع بحرانی و هم خدمات ورزشی به مردم استفاده کرد.

صباغ با اشاره به اینکه فرهنگ وقف و خیریه در سطح شهر قزوین باید رونق یابد، یادآور شد: با تخلف‌هایی که در حوزه ساخت و ساز اتفاق می‌افتد باید بدوت اغماض مقابله کرد و ساخت پارکینگ‌های عمومی از دیگر برنامه‌ها برای شهر قزوین است. مدیریت شرطی نیست بلکه استفاده از همه ظرفیت‌هاست

این کاندیدای تصدی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر را به راحتی می‌توان حل کرد، بیان کرد: مدیریت شرطی نیست بلکه استفاده از همه ظرفیت‌هاست و باید مدیریت حرکت و زمان و صرفه جویی در هزینه را داشته باشیم چراکه امروز در شهر قزوین هزینه‌های بی‌جا اتفاق میفتد.

وی با بیان اینکه باید با معارضین بدون مساحمه برخورد کرد، افزود: بزرگترین نعمت مردم هستند که در این حوزه غفلت شده و یکی از مشکلات این است که مشارکت مردمی نداریم.

صباغ با بیان اینکه مدیریت پسماند شهری باید سوآور باشد، ابراز کرد: شفاف سازی در پرداخت عوارض باید صورت گیرد چون شهروندان باید در جریان روند عوارض به طور شفاف قرار گیرند.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین در پایان گفت: حضور فیزیکی مدیر در صحنه در نظارت و مبارزه با فساد موثر است؛ اگر شورا با شهردار همراه و همکار باشد نیز می‌توان تحقق اهداف را تضمین کرد اما در غیر این صورت تضمینی وجود ندارد لذا در صورت ورود به شهرداری قزوین تعامل نزدیک با شورا خواهم داشت اما نه به این معنی که در این میان سهم خواهی وجود داشته باشد.

انتهای پیام /