یک‌شنبه 8 مهر 1403

پرز و سرزو علیه تنش در رابطه اتلتیکو و رئال / ستاره‌های پشت پرده دربی در باکس VIP متروپولیتانو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرز و سرزو علیه تنش در رابطه اتلتیکو و رئال / ستاره‌های پشت پرده دربی در باکس VIP متروپولیتانو

رئیس اتلتیکو مادرید در آستانه دربی و دیدار با رئال به رسانه‌ها گفت باشگاهش به بهترین شکل از رئالی‌ها پذیرایی کرده و هیچ اتفاقی در متروپولیتانو نخواهد افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، رابطه بین فلورنتینو پرز و انریکه سرزو، روسای دو باشگاه شهر مادرید، دوره‌ای پرتنش را سپری می‌کند. بر خلاف دوره‌هایی که روسای دو باشگاه سعی داشتند با وجود دشمنی هواداران رابطه‌ای سازنده داشته باشند در حال حاضر ارتباط بین مدیران از هم گسسته است.

با اینحال پرز و سرزو حفظ ظاهر را کنار نگذاشته‌اند و حتی در آستانه دربی‌، در حالیکه هواداران و رسانه‌های نزدیک به دو طرف در کوبیدن بر طبل تنش هستند، پرز و سرزو سعی دارند اوضاع را آرام نشان بدهند. آنها این پیام را مخابره می‌کنند که در متروپولیتانو قرار نیست اتفاقی بزرگتر از یک مسابقه فوتبال رخ بدهد.

امشب متروپولیتانو شاهد اولین دربی مادرید در فصل جدید است. طبق توافق دو باشگاه قرار است 600 نفر از هواداران رئالی به متروپولتیانو بروند. با وجود صحبتهای پرز و سرزو واقعیت این است که فضا بسیار پرتنش است. پلیس مادرید اعلام کرده که هواداران مادریدی را تا زمان نشستن روی صندلی‌هایشان اسکورت خواهد کرد.

سرزو ساعتی پیش مدیران رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز را به ضیافت ناهار دعوت کرد و بعد از آن در مقابل رستوران ده‌ماریا به خبرنگاران گفت:" در متروپولیتانو نژادپرستی وجود ندارد و نخواهد داشت. ما به بهترین شکل ممکن از رئال پذیرایی می‌کنیم. به شایعات توجه نکنید".

پرز و سرزو علیه تنش در رابطه اتلتیکو و رئال / ستاره‌های پشت پرده دربی در باکس VIP متروپولیتانو 2
پرز و سرزو علیه تنش در رابطه اتلتیکو و رئال / ستاره‌های پشت پرده دربی در باکس VIP متروپولیتانو 3