جمعه 13 مهر 1403

پرسپولیس و سه ستاره خط خورده مقابل چادرملو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرسپولیس و سه ستاره خط خورده مقابل چادرملو

با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی، گاریدو چالش سختی برای کنار گذاشتن ستاره‌های تیمش خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، قانون عجیب و غریب لیست بازی‌های امسال، تیم‌ها را الزام به استفاده از دو بازیکن زیر 21 سال در لیست 20 نفره بازی‌ها می‌کند و عملا به جز دروازه‌بان 6 بازیکن بزرگسال و سرشناس می‌تواند روی نیمکت بنشینند.

جالب اینکه پرسپولیس در لیگ نخبگان از 12 بازیکن روی نیمکت بهره برد و هم ستاره‌ها و هم بازیکنان جوان شانس بازی داشتند اما حالا بازیکنان زیر 21 ساله‌ای که اغلب بازی هم نمی‌کنند فقط تجربه نشستن روی نیمکت را پیدا می‌کنند.

این موضوع باعث شده پرسپولیس در هر مسابقه چهار بازیکن خط خورده سرشناس داشته باشد و این درحالی است که لیست بزرگسال سرخ‌ها یک جای خالی هم دارد.

با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی چالش خط زدن ستاره‌ها سخت‌تر هم خواهد شد. در هفته‌های گذشته پرسپولیس با مصدومیت پورعلی‌گنجی عملا دو بازیکن غیر مصدوم را کنار می‌گذاشت اما حالا این عدد به سه می‌رسد و با بازگشت عالیشاه از مصدومیت کار پیچیده‌تر هم خواهد شد.

سعید صادقی، یاسین سلمانی، محمد خدابنده‌لو، میلاد سرلک و سعید مهری بازیکنانی بودند که علی‌رغم آمادگی سکونشینی را تجربه کردند و باید دید گاریدو دوباره از بین این نفرات خط خورده‌هایش را انتخاب می‌کند یا نظر دیگری خواهد داشت. همچنین مرتضی پورعلی گنجی برای بازگشت به لیست پرسپولیس پس از یک ماه چالش سختی خواهد داشت.

پرسپولیس و سه ستاره خط خورده مقابل چادرملو 2