یک‌شنبه 15 مهر 1403

پرونده دربی مادرید کیفری می‌شود / لالیگا علیه اولتراهای اتلتیکو: منحل‌تان می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرونده دربی مادرید کیفری می‌شود / لالیگا علیه اولتراهای اتلتیکو: منحل‌تان می‌کنیم!

لالیگا قصد دارد گروه اولتراهای هواداران اتلتیکو را منحل کند و رفتار این گروه در بازی با رئال مادرید را غیر قابل تحمل می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد از نظر حقوقی نمی‌تواند علیه گروه هواداری Atletico Front که گروه متشکل از اولتراهای هوادار باشگاه است اقدام کند ولی لالیگا علیه این گروه به دستگاه قضایی اسپانیا شکایت کرده و خواهان انحلال آن خواهد شد.

روزنامه مارکا به نقل از منابع خود در لالیگا نوشت که این شکایت به زودی رسما به دادگستری اسپانیا ارسال می‌شود. مارکا می‌گوید اتلتیکو مادرید با این اقدام لالیگا موافق است و موافقتش را به صورت پشت‌پرده اطلاع داده است. اما باشگاه نمی‌خواهد به صورت علنی علیه هواداران متعصبش اقدام کند.

جمعه این هفته لالیگا شکایت خود را به کمیسیون دولتی مبارزه با خشونت در اسپانیا ارسال کرده ولی در صورتی که این کمیسیون فاقد صلاحیت قانونی برای انحلال گروه اولتراهای اتلتیکو باشد لالیگا شکایتش را به دادگاه کیفری ارسال خواهد کرد.

لالیگا آنقدر از اتفاقات دیدار اخیر اتلتیکو و رئال مادرید عصبانی است که تنها به انحلال قانونی این گروه بسنده نخواهد کرد. آنها قصد دارند از طریق دادگاه کیفری کلیه دفاتر و محلهایی که اولتراهای اتلتیکو در آن تجمع کرده و سازماندهی می‌شوند را هم تعطیل کنند.

مارکا می‌گوید لالیگا در شکایت‌نامه مفصل خود 142 مورد از موارد نقض قانون توسط Atletico Front را مستند کرده است. لیگ اسپانیا از دادگاه می‌خواهد که هواداران عضو این گروه را از ورود به ورزشگاه متروپولیتانو منع کند.

پرونده دربی مادرید کیفری می‌شود / لالیگا علیه اولتراهای اتلتیکو: منحل‌تان می‌کنیم! 2