سه‌شنبه 3 مهر 1403

پرونده نگریرا بزرگترین رسوایی فوتبال اسپانیاست / رئیس لالیگا: بارسا کار سختی برای جذب مسی دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرونده نگریرا بزرگترین رسوایی فوتبال اسپانیاست / رئیس لالیگا: بارسا کار سختی برای جذب مسی دارد

خاویر تباس، رئیس لالیگا، پروژه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را بسیار پیچیده می داند.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس در گفت و گو آر ام سی کار باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن مجدد لیونل مسی را بسیار دشوار دانست. او همچین تاکید کرد لالیگا با محکوم کردن رسوایی نگریرا روند رسیدگی به پرونده را تا نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

تباس در مورد بازگشت مسی به بارسا گفت: "در حال حاضر من این موضوع را بسیار پیچیده می بینیم. باشگاه بارسلونا باید صورتحساب دستمزدهای خود را اول کاهش دهد تا بتواند مجوز خرید مسی را داشته باشد. مشکل بعدی دستمزد سنگین این بازیکن است. چرا که بارسلونا مثل پاری‌سن‌ژرمن نیست که با پول بنزیل هزینه های سنگین انجام می دهد. شرایط فعلی بارسا مثل مترو است و باید برای تنظیم صورتحساب، عده ای پیاده شوند تا عده دیگری بتوانند سوار شوند."

او در مورد رابطه اش با ناصر الخلیفی، مالک PSG گفت: "اگر منظور شما این است که آیا قرار است با هم کوکاکولا بخوریم یا قهوه، هیچ کدام. تنها رابطه ای که می توانم با الخلیفی داشته باشم در مورد مسائل فوتبالی است. مدل تیمداری فعلی او با مدلی که ما در لالیگا داریم کاملا متفاوت است."

رئیس لالیگا معتقد است که این لیگ همچنان در سطح بالایی از فوتبال اروپا می درخشد: "تیم های ما طی 10 سال اخیر 60 درصد از جام های اروپایی را کسب کرده اند و فصل گذشته دو تیم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ داشتیم. ما همچنین توپ طلای کریم بنزما و جایزه پسر طلایی گاوی را نیز در بخش انفرادی داشتیم."

از نظر تباس پروند نگریرا مایه ننگ بزرگی برای لالیگاست: "من این را قبلا هم گفته ام که پرونده نگریرا برای من بزرگترین رسوایی فوتبال اسپانیا است تا کنون دیده بودم. این که یک باشگاه به داوری با 18 سال سابقه، پول پرداخت می کند با هر هدفی که باشد موجب لطمه زدن به آبرو و شهرت افراد می شود. موضع لالیگا در این مورد کاملا واضح است. ما این اقدام را محکوم می کنیم و از یوفا درخواست مداخله کرده ایم. به هیچ عنوان خودمان را به ندیدن نمی زنیم و پرونده را تا آخر پیش خواهیم برد."

پرونده نگریرا بزرگترین رسوایی فوتبال اسپانیاست / رئیس لالیگا: بارسا کار سختی برای جذب مسی دارد 2