چهارشنبه 3 تیر 1405

پزشکیان: اولویت در ارتقای کیفیت آموزشی، بهره‌مند شدن دانش‌آموزان نیازمند از آن است

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در استفاده از تجهیزات و ارتقای کیفیت آموزشی، اولویت نخست ما بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند است، گفت: برای پیشگیری از عقب‌ماندگی نسبت به پیشرفت‌های جهانی، لازم است در بخش آموزش از جدیدترین شیوه‌ها و تجهیزات بهره ببریم.