پزشکیان باید و نباید نکرد / درود فرستاد به قلمهای بیدار، دوربینهای حقیقتجو و نگاههای بیهراس
پیام پزشکیان باید و نباید ندارد ولی خالی از انتظار هم نیست منتها از جنس باید و نباید نیست. اتفاقا یکی از وظایف رسانهها این است که این باید و نباید را که بر دهان هر مدیر میانییی نشسته از زبانشان بیندازند چون کار بهدستان مدعی خدمت در جایگاهی نیستند که برای یک صنف دیگر وظایف اخلاقی را یادآور شوند