سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

پست احساسی نصرتی بعد از مصاحبه دلخراش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پست احساسی نصرتی بعد از مصاحبه دلخراش

محمد نصرتی با انتشار یک پست اینستاگرامی در مورد استعفای خود توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از اتفاقات مهم لیگ برتر ایران مصاحبه محمد نصرتی در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام پیرامون شرایط سکوهای این استادیوم صحبت کرد و در حالی بغض گلویش را فشار می‌داد، از سمت خود استعفا کرد و در آخرین لحظات مصاحبه نیز احساساتی شد و کنترل خود را از دست داد.

او حالا با انتشار ویدیویی از یکی از هواداران تراکتور در اینستاگرام، نوشته است: خیلی راحت میتونستم سکوت کنم وهمه چیز رو به زمان واگذار کنم،(یک حرکت عاقلانه) ولیاز اونجایی که عاشق تراکتور وعاشق اونایی که طرفدار تراکتور هستن، هستم، واقعاً توقع نداشتم که این صحنه های غم انگیز رو ببینم هر چند خیلی کم و به خاطر همین قلبم به درد اومد.

نصرتی ادامه داد: واقعاً هضمش برام سنگین بودمیدونم که تحت فشار شدید معیشتی هستینو با سختیهای زیاد خودتون رو به ورزشگاه میرسونین ولی چه کنم که نتونستم با قلبم کنار بیام و این تصمیم رو گرفتم به امید روزی که شعاری همچون شعار تیم لیورپول داشته باشیم که میگه (هرگز تنها قدم نخواهی زد)،(یک حرکت دلی) یاشاسین تیراختور عاشیقلری.

محمد نصرتی سابقه بازی و کاپیتانی در تیم تراکتور را دارد و همچنین در دو دوره مختلف به عنوان مربی در کنار ارطغرل ساغلام و پاکو خمس حضور داشته است.