چهارشنبه 11 مهر 1403

پسرم را عذاب دادی / دفاعیه پدر از پسر: هرگز نمی‌بخشمت آدیمی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پسرم را عذاب دادی / دفاعیه پدر از پسر: هرگز نمی‌بخشمت آدیمی!

کریم آدیمی دیشب کابوس سلتیک و کسپر اشمایکل بود و در پایان بازی نیز به شوخی توسط پیتر اشمایکل بازخواست شد.

به گزارش "ورزش سه"، کریم آدیمی نقش اول را در برتری 7-1 دورتموند برابر سلتیک ایفا کرد و کسپر اشمایکل، گلر مشهور سبزها، از این بازیکن بسیار رنج برد. کریم دیشب در بهترین فرم خود بود و بازی ای برای ثبت در تاریخ انجام داد. کریم در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا نمایش فوق العاده ای داشت و در نیمه اول یک تنه سلتیک نگون بخت را زمین زد.

دروازه بان سلتیک، کسپر اشمایکل، بدون شک شب تلخی را پشت سر گذاشت. او هیچ شانس واقعی برای دفاع در برابر گل های خورده در شکست 7-1 نداشت و در پایان بازی پدر مشهورترش نیز به نوعی وارد این ماجرا شد.

پیتر اشمایکل، گلر سابق شیاطین سرخ، با شکنجه‌گر پسرش مصاحبه کرد.

پیتر که زمانی خود دروازه بان برجسته ای بود، در حال حاضر به عنوان کارشناس و گزارشگر تلویزیون مشغول به کار است. او به عنوان خبرنگار تلویزیون آمریکایی CBS، میکروفون را جلوی مردی گرفت که دیشب پسرش را عذاب داده بود.

شروع مصاحبه با آدیمی به همان نسبت طنزآمیز بود: اشمایکل گفت: «من هرگز تو را به خاطر کاری که امروز با پسرم کردی نمی بخشم.» البته که این یک شوخی بود و در ادامه گفت‌وگو، شوخی دیگری صورت نگرفت.

آدیمی قبل از اینکه دچار مصدومیت عضلانی شود، کارش را را با هت تریک کامل کرده بود و هنوز مشخص نیست که او چه مدت از میادین دور خواهد بود.

پسرم را عذاب دادی / دفاعیه پدر از پسر: هرگز نمی‌بخشمت آدیمی! 2
پسرم را عذاب دادی / دفاعیه پدر از پسر: هرگز نمی‌بخشمت آدیمی! 3