جمعه 30 شهریور 1403

پس از شکست 7-0 در مونتجوئیک / بارسا عجیب تیمی! دو کنایه مربی وایادولید به رئال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پس از شکست 7-0 در مونتجوئیک / بارسا عجیب تیمی! دو کنایه مربی وایادولید به رئال

مربی اروگوئه ای رئال وایادولید دو شکست تیمش برابر رئال و بارسا را مقایسه کرد و حرف های او حقایقی از وضعیت فعلی رئال را روشن کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو پتسولانو در عرض یک هفته شاهد شکست تیمش رئال وایادولید از رئال مادرید و بارسلونا بود اما برابر رئال تیمش مقاومت خوبی داشت و در نیمه دوم سه بار دروازه اش باز شد. در حالی که رئال مادرید تنها توانست با سه گل آنها را شکست دهد، بارسا دیروز 7 گل به آنها زد. هواداران رئال بعد از شکست 7-0 وایادولید از بارسا سبک بازی این تیم را مورد انتقاد قرار دادند و ادعا می کنند وایادولید برابر بارسا با انگیزه و جدی کار نکرد.

پتسولانو وقتی در مورد شکست مقابل بارسا صحبت می کرد، اظهار داشت که بارسا در رویکرد تاکتیکی خود در مقایسه با رئال مادرید قدرتمندتر بود: «بله، ما به میدان رفتیم تا مانند برنابئو بازی کنیم، اما بارسا به خوبی می دانست که چگونه در برابر تیمی مثل ما که از فشرده و با تعداد بالا دفاع می کرد، بازی کند. بارسا تیمی با تاکتیک های هجومی متفاوت بود و بازیکنان آن حرکت بین خطوط را عالی انجام می دادند. تفاوت دیگر بین روز بازی ما با رئال و این بازی در ارسال های عمقی بارسا و پرس شدید آنها از جلوی زمین بود. بارسا این کار را نیز بهتر از رئال انجام می داد.»

پتسولانو افزود: «من هرگز قبلا چنین شکستی را تجربه نکرده بودم و این بهترین نسخه بارسلونا بود. این یک شکست تاسف بار است و مسئولیتش با من.»

این اظهارات پتسولانو کنایه ای به رئال مادرید نیز تعبیر شده است و از نظر او شاگردان کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل تیمی با ترکیب دفاعی فشرده مشکل دارند.

پس از شکست 7-0 در مونتجوئیک / بارسا عجیب تیمی! دو کنایه مربی وایادولید به رئال 2