سه‌شنبه 3 مهر 1403

پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا

حالا پس از پایان بازی رئال و لیورپول، چهره هشت تیم برتر اروپا شناخته شد.

به گزارش "ورزش سه" رئال پس از پیروزی درخشان مقابل لیورپول در استادیوم آنفیلد، دقایقی پیش نیز با تک گل کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو شاگردان یورگن کلوپ را از میان برداشت تا یا پیروزی درخشان 6 بر 2 به عنوان پر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

با این حال بی رحمانه‌ترین پیروزی در لیگ قهرمانان برای منچستر سیتی است. شاگردان پپ گواردیولا در حالی مقابل لایپزیش به تساوی 1-1 رسیدند، شب گذشته با 7 گل ارلینگ هالند و با نتیجه 8 بر یک حریف آلمانی را از پیش رو برداشتند تا جزو هشت تیم برتر اروپا باشند.

دیگر برد پرگل این مرحله برای یک تیم پرتغالی بود. بنفیکا که فاصله کمی با قهرمانی در لیگ برتر این کشور دارد، پس از پیروزی 2-1 برابر بروخه بلژیک در بازی رفت، در جدال برگشت نیز با پیروزی درخشان 5 بر 1، به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

ناپولی، صدرنشین سری‌آ در مجموع با 5 گل آینتراخت فرانکفورت که سال گذشته قهرمان لیگ اروپا را به دست آورده بود، پشت سر گذاشت تا بعد از آث میلان و اینتر، سومین نماینده ایتالیا در مرحله یک چهارم باشد.

بایرن مونیخ آلمان نیز به پیروزی مهمی رسید. آن‌ها رفت و برگشت تیم پر از ستاره پاری سنت ژرمن را با 3 گل در هم کوبیدند و حالا باید منتظر قرعه خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشند.

آث میلان و اینتر نیز به به عنوان قهرمانان سابق اروپا با نتیجه مشابه یک بر صفر به ترتیب تاتنهام و پورتو را از مسابقات حذف کردند و حالا باید دید مقابل کدام تیم‌ها قرار می‌گیرند.

چلسی نیز پس از شکست مقابل دورتموند در آلمان، در لندن با 2 گل حریف قدرتمند خود را از از پیش رو برداشتند تا به جمع هشت تیم سرشناس اروپا راه پیدا کند.

بدون شک این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا، یکی از بهترین دوره‌های چند سال اخیر خواهد بود. چرا که به جز ناپولی، بنفیکا و منچستر سیتی، باقی تیم‌ها سابقه قهرمانی در قاره سبز را دارند. با این حال این سه تیم آنقدر قدرت و ستاره مد نظر را دارند که خود را در قامت مدعی معرفی کنند. حالا شما مخاطبین "ورزش سه" نظر خود را در خصوص قهرمان این فصل لیگ قهرمانان با ما در میان بگذارید. کدام یک ارزشمندترین جام دنیای فوتبال را بالای سر خواهند برد؟

پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 2
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 3
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 4
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 5
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 6
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 7
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 8
پس از کسب پیروزی قاطعانه توسط مدعیان / نظر بدهید: کدام تیم شانس اول قهرمانی اروپا 9