سه‌شنبه 10 مهر 1403

پشیمانی فلیک: قوی‌ترین ترکیب بارسا برابر یانگ بویز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پشیمانی فلیک: قوی‌ترین ترکیب بارسا برابر یانگ بویز

هانسی فلیک قصد ندارد از سیستم چرخشی در دیدار برابر یانگ بویز استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی یانگ بویز به میدان خواهد رفت و مصمم است که با پیروزی در این بازی بتواند اولین سه امتیازش در فصل جدید این مسابقات را به دست آورد.

شاگردان هانسی فلیک در اولین دیداری که در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه موناکو انجام دادند شکست خوردند و این اتفاق در بازی این هفته در رقابت‌های لالیگا در بازی برابر اوساسونا هم برای آنها رخ داد تا این مربی آلمانی اولین باختش در فصل جدید لالیگا را هم پس از گذشت هشت هفته تجربه کرده باشد.

تصمیم او برای استراحت دادن به بسیاری از بازیکنان اصلی از جمله رافینیا و لامین یامال و استفاده از سیستم چرخشی در بازی برابر اوساسونا انتقادهای زیادی را از او به همراه داشت و شاید همین باعث شده است که او از این تصمیم به صورت کامل پشیمان شده و دیگر تصمیمی برای استفاده از سیستم چرخشی نداشته باشد.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده است که فلیک قصد دارد در بازی امشب برابر یانگ بویز با قوی‌ترین ترکیبش به میدان برود و به نوعی از تمام قوای موجود در تیمش برای این بازی بهره خواهد گرفت تا مطمئن باشد که گام دوم را در لیگ قهرمانان محکم برخواهد داشت و تلخی این هفته را برای هواداران بارسا دو چندان نخواهد کرد.