چهارشنبه 18 مهر 1403

پشیمان نیستم ولی؛/ خوسلو دلتنگ رئال: قطر حس خانه را نمی‌دهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پشیمان نیستم ولی؛/ خوسلو دلتنگ رئال: قطر حس خانه را نمی‌دهد

خوسلو سه ماه بعد از انتقال به الغرافه قطر دلتنگ رئال شده و می گوید هیچ جا حس بازی برای رئال را به او نمی هد.

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو ماتو دور از خانه، با یادآوری دوران حضورش در رئال مادرید، در مصاحبه با خبرگزاری EFE احساساتی شد. مهاجم اسپانیایی اعتراف می کند که دلش برای رئال تنگ شده است، جایی که او آن را خانه اش می داند و شادترین لحظات دوران حرفه ای خود را در آن زندگی کرده است.

او در این رابطه گفت: «شما همیشه آرزو دارید جایی باشید که با شما مانند خانه رفتار شود. من بزرگترین شانسی که داشتم این بود که بازیکن رئال شوم. اولین روزی که آن پیراهن را پوشیدم و قدم در برنابئو گذاشتم بهترین روز زندگی من بود. فرصت پوشیدن آن پیراهن در برنابئو، که رویای کودکی ام بود و رسیدن به آن به قدری سخت است، که تعداد کمی از بازیکنان اسپانیایی می توانند به آن دست یابند.»

اگرچه تصمیم برای ترک رئال مادرید سخت بود، اما خوسلو احساس پشیمانی نمی کند. در عرض تنها سه ماه، زندگی او تغییر شدیدی پیدا کرد، او از گلزنی تعیین کننده برای صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، به گلزنی برای الغرافه در دوحه رسید.

خوسلو می گوید: «من از تصمیمی که گرفته ام پشیمان نیستم زیرا معتقدم در زندگی از تصمیماتی که می گیرید هرگز نباید پشیمان شوید، اما خب، درست است که با تماشای بازی های رئال احساس دلتنگی می کنم. من همه این لحظات خوب و بد با رئال را تجربه کرده ام و خودم را بازیکنی خوش شانس می دانم.»

وقتی از خوسلو پرسیده شد که در قطر او بیشتر از همه دلش برای چه چیزی تنگ شده است، بدون تردید پاسخ داد: «احساس در خانه بودن. از روز اول آنها با من مانند یکی از خودشان رفتار کردند. احساس بازی برای بهترین باشگاه جهان باورنکردنی است.»

پشیمان نیستم ولی؛/ خوسلو دلتنگ رئال: قطر حس خانه را نمی‌دهد 2