یک‌شنبه 8 مهر 1403

پولی به دنبال موفقیت مقابل حریف شمالی؛/ گلر برزیلی چشم به دربی دارد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پولی به دنبال موفقیت مقابل حریف شمالی؛/ گلر برزیلی چشم به دربی دارد (عکس)

دروازه‌بان نساجی مازندران امیدوار به ادامه روند خوب خود مقابل ملوان انزلی است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساکت الهامی روز جمعه دربی شمال فوتبال ایران را مقابل ملوان انزلی برگزار می‌کنند و انگیزه زیادی دارند تا حمایت تماشاگران را پشت سرشان داشته باشند و بتوانند نتیجه بگیرند که لوآن پولی، گلر برزیلی نساجی مازندران نیز سعی دارد در این مسابقه دوباره کلین‌شیت کند.

نساجی شرایط عجیبی را سپری می‌کند و با وجود اینکه کیفیت بازی خوبی به نمایش می‌گذارد و موقعیت‌های زیادی خراب می‌کند، اما خوش شانس هم هست که دروازه‌اش بیش از این باز نمی‌شود و حضور لوان پولی موجب شده تا این تیم شرایط خوبی در عقب زمین پیدا کند و خیال هواداران این تیم بابت گلر راحت باشد.

پولی در تقابل اخیرشان با شمس آذر که حریف‌شان برای اولین برد فصل تلاش می‌کرد، پنج مهار توپ عالی داشت که دو واکنش او (به ویژه در لحظات پایانی) کاری کرد تا تیمش بازنده نشود و یک امتیاز به دست بیاورد و روند خوب او هم حفظ شود.

این دروازه‌بان برزیلی که در دور برگشت لیگ برتر نمایش موثری درون دروازه نساجی داشت، در دیدار هفته قبل برابر شمس‌آذر نخستین کلین‌شیتش در این فصل را ثبت کرد و امیدوار است همین روند را برابر ملوان انزلی ادامه بدهد و دروازه خود را بسته نگه دارد.

پولی به دنبال موفقیت مقابل حریف شمالی؛/ گلر برزیلی چشم به دربی دارد (عکس) 2