شنبه 29 اردیبهشت 1403

پوگبا: با همان نکاتی که آلگری گفت گل زدیم / فرار از شکست در رختکن یووه کلید خورد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پوگبا: با همان نکاتی که آلگری گفت گل زدیم / فرار از شکست در رختکن یووه کلید خورد

پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس، در بازگشت به میادین از دلتنگی برای بازی و تمرین صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که فصل جدید سری A را با پیروزی آغاز کرده بود امشب در یکی از بازی های هفته دوم مقابل بولونیا با تساوی 1-1 متوقف شد. این تیم تا ده دقیقه پایانی با یک گل از حریف عقب بود تا اینکه دوشان ولاهوویچ در دقیقه 81 گل تساوی را زد تا شاگردان مکس آلگری در اولین بازی خانگی فصل بدون امتیاز زمین را ترک نکنند.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یووه، از روی نیمکت کار را شروع کرد و در دقیقه 66 وارد زمین شد. او نقش مهمی در به ثمر رسیدن تک گل تیمش داشت. هافبک بیانکونری با ابراز خوشحالی از بازگشتش به ترکیب تیم گفت: "از بازگشت به زمین واقعا خوشحالم چون می توانم کاری که دوست دارم را انجام دهم. خوشحالم برای تیم موثر بودم اما از نتیجه ناراحتم چون به نظرم می توانستیم پیروز بازی شویم."

پوگبا البته تاکید کرد که احتمال داشت تیمش حتی بدون امتیاز زمین را ترک کند: "بازی سختی بود و خوب است که حداقل یک گل زدیم و نباختیم. می دانیم که باید سخت کار کنیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. با یک امتیاز زمین را ترک و خود را آماده بازی بعدی می کنیم."

«آلگری بین دو نیمه در رختکن چه گفت؟» این سوال بعدی از پوگبا بود که او در پاسخش گفت:"او از ما خواست تا بیشتر حمله کنیم و از جناحین فشار بیاوریم. او برخی نکات را به ما گوشزد کرد که به زدن گل تساوی انجامید. باید از الان روی بازی بعدی تمرکز و این بازی را فراموش کنیم."

او که اواخر فصل گذشته و دوران آماده سازی پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد در مورد روند بهبودی اش گفت: "می خواهم تمرین کنم و در زمین حاضر شوم؛ این چیزی است که دلم برایش تنگ شده است. آماده بدنی ام خوب است و آماده یک بازگشت بزرگ هستم. درست مثل زمانی که جوان تر بودم تشنه بازی و موفقیت هستم. می خواهم سخت کار کنم و برنده شوم. من هنوز می توانم پیشرفت کنم چون تنها 30 سال دارم. هدفم خوشحال کردم هوادارانی است که برای تشویق ما به ورزشگاه می آیند."

پوگبا: با همان نکاتی که آلگری گفت گل زدیم / فرار از شکست در رختکن یووه کلید خورد 2
پوگبا: با همان نکاتی که آلگری گفت گل زدیم / فرار از شکست در رختکن یووه کلید خورد 3