شنبه 29 اردیبهشت 1403

پوگبا در خاک اجدادی هم طرفدار ندارد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پوگبا در خاک اجدادی هم طرفدار ندارد! (عکس)

پل پوگبا که این روزها با اتهام دوپینگ دست و پنجه نرم می‌کند در دیداری غیرمنتظره به کمپ تیم ملی گینه رفت تا در آستانه جام ملتهای آفریقا با بازیکنان این تیم دیدار کند.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا متولد فرانسه است و سالها با پیراهن تیم ملی این کشور بازی کرده است. اما پدر و مادر پل اهل کشور گینه در آفریقا هستند و برادر او در گذشته در یک باشگاه گینه‌ای بازی کرده است.

درحالیکه دو هفته به شروع جام ملت‌های آفریقا در ساحل عاج باقی مانده بسیاری از ستاره‌های آفریقایی شاغل در اروپا به کشورهایشان برگشته‌اند تا پیش از جام ملتها در اردوهای ملی حضور داشته باشند.

از محمد صلاح که به اردوی مصر پیوسته تا سادیو مانه در سنگال تا اوسیمن در اردوی تیم ملی نیجریه ستاره‌های زیادی این روزها در آفریقا هستند. تیم ملی گینه هم از دیگر تیمهای حاضر در جام ملتها است. بازیکنان گینه امروز در کمپ ملی‌شان مهمانی غیرمنتظره داشتند: پل پوگبا.

پوگبا که پیش از این توسط کمیته ضددوپینگ ایتالیا محروم شده حالا منتظر نتیجه درخواست استیناف است. او امروز به کشور آبا و اجدادی خود سفر کرد تا سری به تیم ملی گینه بزند.

در ویدیویی که فدراسیون فوتبال گینه از این دیدار منتشر کرده پوگبا در حال خوش و بش با کاپیتان شناخته‌شده گینه نبی کیتا دیده می‌شود. اما این پست فدراسیون گینه با انتقادهای زیادی در این کشور مواجه شده است چرا که مردم گینه هنوز پل پوگبا را به دلیل انتخاب تیم ملی فرانسه به جای تیم ملی کشورشان نخبشیده‌اند.

پوگبا در خاک اجدادی هم طرفدار ندارد! (عکس) 2
پوگبا در خاک اجدادی هم طرفدار ندارد! (عکس) 3