دوشنبه 9 مهر 1403

پپ بخواهد برای بازی در خط میانی آماده‌ام / استونز: با رودری صحبت کردم، روحیه‌اش بالا است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پپ بخواهد برای بازی در خط میانی آماده‌ام / استونز: با رودری صحبت کردم، روحیه‌اش بالا است

جان استونز در نشست خبری تیمش منچسترسیتی مقابل اسلوان براتیسلاوا اطلاعات جدیدی از شرایط رودری مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچسترسیتی فردا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در اسلواکی به مصاف اسلوان براتیسلوا می‌رود جان استونز به همراه پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت کرد.

استونز وقتی با سوال درباره مصدومیت رودری مواجه شد گفت دیروز با او تماس داشته است. این باعث شد کنجکاوی خبرنگاران بیشتر شود و رودری درباره شرایط ستاره مصدوم تیمش بعد از عمل جراحی توضیح داد.

*جان ممکن است دوباره به خط میانی منچسترسیتی برگردی؟ اگر مربی بخواهد و فرا خوانده شوم 100 درصد.

مصدومیت رودری و غیبت او تا آخر فصل؟ این خبر برای همه ما تلخ و هضم کردنش دشوار بود. راستش من دیروز با رودری صحبت کردم. حالش خوب است و بعد از جراحی خیلی زود شرایط خوبی پیدا کرده. نبود او خبر بدی است چون رودری در فصلهای گذشته استانداردی فوق‌العاده در فوتبال ایجاد کرده. همه می‌دانیم او چه بازیکن کلیدی‌ای است. بی‌صبرانه منتظر بازگشت هستیم و امیدوارم سریع برگردد. برایش آرزوی بهبود سریع دارم و البته می‌دانیم که مدتی طولانی کنارمان نخواهیم بود. با اینحال ما بازیکنان زیادی داریم که کیفیت لازم برای پر کردن جای خالی او را دارند.

*گفتی با رودری حرف زدی، از حالش اطلاعات بیشتری می‌دهی؟ خوب است و روحیه‌اش بالا است. او با اتفاقی که افتاده کنار آمده و از این بابت خوشحالم. بله ما در تماسیم. فکر کنم الان در اسپانیا و کنار خانواده‌اش است. حالا باید مدتی استراحت کند.

به نظرم علت اینکه در همه این سالها موفق بودیم علتش این است. همه در این موفقیت نقش بازی کردند و هر زمان که تیم نیاز داشت در خدمت بودند. برای مثال من در بازی آرسنال فراخوانده شدم و گلی حساس زدم چون همیشه آماده بودم. هر بازیکن دیگری از تیم ما همین حالت را دارد. دوست دارم در همه بازی‌ها در زمین باشم ولی ما تیمی فوق‌لعاده داریم و یک برنامه متراکم. برای همین است که باید آماده باشیم تا هر وقت مربی خواست در خدمت تیم باشیم.

پپ بخواهد برای بازی در خط میانی آماده‌ام / استونز: با رودری صحبت کردم، روحیه‌اش بالا است 2