یک‌شنبه 1 مهر 1403

پپ و آرتتا نمایندگان برتر فوتبال کاتالونیا / حسرت بارسلونای ناکام: درخشش دو کاتالان بر بام دنیا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پپ و آرتتا نمایندگان برتر فوتبال کاتالونیا / حسرت بارسلونای ناکام: درخشش دو کاتالان بر بام دنیا!

درحالیکه فوتبال کاتالونیا به لطف مربیانی مثل پپ گواردیولا و میکل آرتتا نگاه‌ها را به خود معطوف کرده نماد کاتالونیا، بارسا، وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل سختی را پشت سر گذاشت و در نهایت بدون حتی یک جام به کار خود پایان داد. با اینحال هواداران کاتالان در پایان فصل بهانه‌ای برای خوشحالی دارند، بهانه‌ای که به تیم محبوب‌شان بی‌ارتباط است.

بارسا و اسطوره این باشگاه ژاوی چند ماه گیج‌کننده را سپری کردند. او ابتدا گفت در پایان فصل جدا می‌شود ولی بعد طی مراسمی رسمی ماندگار شد. با اینحال وقتی بعد از باخت 4-2 مقابل خیرونای کاتالان ژاوی اعلام کرد رقابت با رئال مادرید و دیگر تیمهای بزرگ اروپایی برای بارسا غیرممکن است لاپورتا به شدت خشمگین شد و در نهایت او را اخراج کرد.

ناکامی ژاوی که فصل گذشته با بارسا قهرمان لالیگا شده بود ولی در فصل جاری هیچ جامی به دست نیاورد و تنش عجیب و غریب او با لاپورتا و باشگاه باعث شده ژاوی در فصل آینده هیچ امیدی به مربی‌گری نداشته باشد.

اما فوتبال کاتالونیا به لطف دو مربی دیگر حالا مورد توجه دنیای فوتبال است: پپ گواردیولا و میکل آرتتا. دو مربی کاتالان که در این فصل تیم‌هایشان در کورس قهرمانی بودند و خیلی‌ها از آنها به عنوان بهترین مربیان حال حاضر دنیا یاد می‌کنند.

پپ و آرتتا نمایندگان برتر فوتبال کاتالونیا / حسرت بارسلونای ناکام: درخشش دو کاتالان بر بام دنیا! 2
پپ و آرتتا نمایندگان برتر فوتبال کاتالونیا / حسرت بارسلونای ناکام: درخشش دو کاتالان بر بام دنیا! 3