جمعه 20 مهر 1403

پژوهش اساتید و دانشجویان گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس طرح برتر شناخته شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پژوهش اساتید و دانشجویان گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس طرح برتر شناخته شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهش اساتید و دانشجویان گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس در چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، به عنوان «طرح برتر» شناخته شد. در چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، پژوهش اساتید و دانشجویان گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس تحت مدیریت منصور یگانه از بین دو هزار و 380 اثر ارسالی به عنوان 'طرح برتر' معرفی شد. این پژوهش...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهش اساتید و دانشجویان گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس در چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، به عنوان «طرح برتر» شناخته شد.

در چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، پژوهش اساتید و دانشجویان گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس تحت مدیریت منصور یگانه از بین دو هزار و 380 اثر ارسالی به عنوان 'طرح برتر' معرفی شد.

این پژوهش با عنوان «نقش مورفولوژی محله‌های شهری در بهبود کیفیت آسایش حرارتی و رضایت ساکنین» با مدیریت یگانه و همکاری سحر احمدی، محمدرضا برادران مطیع و آذین گیلان دوست، دانشجویان رشته معماری منظر دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس به انجام رسیده است.