چهارشنبه 13 تیر 1403

پیام احساسی دوناروما: با قدرت برمی‌گردیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام احساسی دوناروما: با قدرت برمی‌گردیم!

جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا، پس از شکست 2-0 مقابل سوئیس و حذف از مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024، از هواداران ایتالیا تشکر کرد و مسئولیت این شکست را پذیرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا پس از یک بازی ناامیدکننده در برابر سوئیس و قبل از آن عملکرد ضعیف در مرحله گروهی، از دور مسابقات یورو 2024 حذف شد. تیم ایتالیا امروز عصر از دورتموند به خاک کشورشان بازگشت و تنها چند کودک برای گرفتن عکس سلفی در فرودگاه حضور داشتند.

دوناروما در اینستاگرام نوشت:«از همه شما برای حمایت‌های‌تان تشکر می‌کنم! ما آگاه هستیم که عملکرد تیم به اندازه سطح انتظارات شما یا پتانسیل خودمان نبود، و من مسئولیت زیادی در این مورد دارم.

شما همه حمایت و شور و شوق خود را نشان دادید، من به شما اطمینان می‌دهم که هر بازیکن به وضوح حضور و حمایت شما را در زمین حس کرده است.»

او اضافه کرد:«این شکست یک درس بسیار قوی و ارزشمند برای کل تیم است و ما آماده‌ایم که از آن درس بگیریم تا با هم رشد و بهبود پیدا کنیم. از امروز، ما با دل و جان شروع به کار می‌کنیم تا به بهترین شکل برای بازی‌های آینده و جام جهانی آماده شویم. ما افتخار پوشیدن این پیراهن را داریم و همیشه به آنچه که نشان‌دهنده تاریخ، فرهنگ و همه شما هوادارانی است که در هر بازی از ما حمایت می‌کنید، احترام می‌گذاریم.»

دوناروما با تشکر از هواداران ادامه داد:«از صمیم قلب برای حمایت بی‌وقفه شما تشکر می‌کنم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا با عملکردهایی که شایسته این تیم ملی است، ایمان و محبت شما را جبران کنیم.»

دوناروما یکی از معدود بازیکنان قابل قبول ایتالیا در یورو 2024 بود که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما شرایط آتزوری به حدی وخیم بود که حتی فرم عالی این دروازه‌بان هم نتوانست آنها را نجات دهد.

پیام احساسی دوناروما: با قدرت برمی‌گردیم! 2