دوشنبه 2 مهر 1403

پیام امباپه به مسافر قطر: دلم برایت تنگ می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام امباپه به مسافر قطر: دلم برایت تنگ می‌شود!

بعد از رسمی شدن انتقال مارکو وراتی به العربی قطر، کیلیان امباپه درباره همبازی سابقش صحبت کرد و گفت او از بهترین فوتبالیستهایی بوده که تجربه بازی با آنها را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش باشگاه العربی قطر با انتشار تصاویری از انتقال رسمی مارکو وراتی به این باشگاه خبر داد. وراتی بعد از 11 سال دیگر بازیکن پاری سن ژرمن نیست.

کیلیان امباپه ستاره بزرگ پی‌اس‌جی خیلی زود درباره هم‌تیمی سابقش صحبت کرده و پیامی دلگرم‌کننده خطاب به هافبک ایتالیایی منتشر کرد.

وراتی بعد از رسمی شدن پیوستنش به العربی باشگاه سابقش که یازده سال در آن بازی کرده بود را فراموش نکرد و گفت:" مفتخرم که بیش از یک دهه پیراهن پاری سن ژرمن را به تن داشت و شانه به شانه بازیکنان بزرگی بازی کردم و موفق شدم 30 جام به دست بیاورم. باشگاه و هوادارانش همیشه جایگاه خاصی در قلبم خواهند داشت. من تا ابد پاریسی هستم".

کیلیان امباپه در پیام خود به مناسبت جدایی مارکو وراتی گفت:" یک فوتبالیست درخشان و یک شخصیت استثنایی. خوشحالم که در تمام این سالها توانستم کنارت باشم. دوران حضور تو در این باشگاه هرگز فراموش نخواهد شد. وراتی یکی از بهترین فوتبالیستهایی است که تا کنون دیده‌ام. متشکرم رفیق. دلم برایت تنگ می‌شود".

پیام امباپه به مسافر قطر: دلم برایت تنگ می‌شود! 2
پیام امباپه به مسافر قطر: دلم برایت تنگ می‌شود! 3