یک‌شنبه 10 تیر 1403

پیام بارسا به چلسی: برای این ستاره هزینه کن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام بارسا به چلسی: برای این ستاره هزینه کن!

بارسلونا انتظار دارد که باشگاه چلسی مبلغ هنگفتی را برای به خدمت گرفتن رونالد آرائوخو پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب آرائوخو در ترکیب بارسلونا در چند فصل اخیر باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود و چند باشگاه از جمله بایرن مونیخ و چلسی به صورت جدی به دنبال بررسی شرایط جذب او هستند.

رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که بایرن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه کرده بود که با پاسخ منفی بارسا روبرو شد و حالا از چلسی به عنوان مشتری جدی او نام می‌برند که احتمالا پیشنهادی را به زودی ارسال کند.

اما روزنامه موندو دیپورتیوو به موضوع جالبی در این باره اشاره کرده و مدعی شده است که مدیران بارسا انتظار دارند که چلسی هزینه هنگفتی را برای به خدمت گرفتن این ستاره تیم ملی اروگوئه پرداخت کند که شاید مانع از عملی شدن این انتقال شود.

مدیران بارسا باور دارند که اگر این باشگاه لیگ برتری حاضر است 133 میلیون یورو برای مویزس کایسدو و 121 میلیون یورو برای انزو فرناندز پرداخت کند، پس باید مبلغی بیشتر و چند صد میلیون یورویی برای آرائوخو در نظر بگیرد و تنها در این صورت است که این پیشنهاد را قبول خواهد کرد.

پیام بارسا به چلسی: برای این ستاره هزینه کن! 2