پنج‌شنبه 14 تیر 1403

پیام تبریک سوارز به داروین نونیز / لیورپول و اروگوئه‌ای‌ها: این رابطه همیشه جواب می‌دهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام تبریک سوارز به داروین نونیز / لیورپول و اروگوئه‌ای‌ها: این رابطه همیشه جواب می‌دهد

بعد از گل لحظه آخری داروین نونیز برای لیورپول در دیدار مقابل فارست، لوئیس سوارز، اسطوره فوتبال اروگوئه در پیامی از نونیز به عنوان یکی از بهترین‌های دنیا یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، با گلی که دیشب در دقیقه 99 وارد دروازه ناتینگهام فارست کرد تا لیورپول به لطف گل پیروزی‌بخش او به سه امتیاز دست پیدا کند داروین حالا یکی از محبوب‌ترین لیورپولی‌ها است.

داروین کم کم در آنفیلد یاد و خاطره یک اروگوئه‌ای دیگر را زنده می‌کند. اسطوره‌ای که خاطرات شیرین او در ذهن هواداران لیورپول زنده است: لوئیس سوارز. سوارز پیش از عزیمت به بارسلونا از سال 2011 تا 2014 در لیورپول می‌درخشید و محبوب قرمزها بود.

بعد از گل دیشب داروین نونیز، سوارز هم در آن سوی اقیانوس اطلس با پیران اینترمیامی به میدان رفت و در جریان پیروزی 5-0 تیمش مقابل اورلاندو سیتی دو گل به ثمر رساند.

سوارز بعد از بازی پیامی خطاب به هموطنش داروین نونیز منتشر کرد و گفت:" گل داروین را دیدم. عجب گلی. برای لیورپول و برای داروین خیلی خوشحالم. بدون شک او در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان دنیا است".

نونیز با اینکه از زمان پیوستن به لیورپول با انتقادهای زیادی مواجه بوده ولی کم کم با گلهای مهمی که به ثمر می‌رساند پاسخی محکم به منتقدان می‌دهد. او در فصل جاری 14 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل داده است.

پیام تبریک سوارز به داروین نونیز / لیورپول و اروگوئه‌ای‌ها: این رابطه همیشه جواب می‌دهد 2
پیام تبریک سوارز به داروین نونیز / لیورپول و اروگوئه‌ای‌ها: این رابطه همیشه جواب می‌دهد 3