یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شریف به مناسبت درگذشت روستا آزاد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پیام تسلیت رئیس دانشگاه شریف به مناسبت درگذشت روستا آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد استاد دانشکده مهندسی شیمی و نفت و رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.

متن پیام جلیلی به شرح زیر است:

«از میان مؤمنان مردانی‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند؛ برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. سوره احزاب، آیه 23 درگذشت اندوهبار دکتر روستاآزاد استاد گرانقدر دانشکده مهندسی شیمی و نفت و رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف موجب تأثر و تأسف شد.

ایشان با اشراف علمی و تلاش و ممارست چندین ساله خود همواره نقش بسیار مهمی در جهت تقویت و ارتقای علمی دانشگاه و گسترش علم و فناوری و کمک به توسعه همه جانبه کشور ایفا کرد. اینجانب فقدان این شخصیت برجسته علمی و خدوم را به همه سوگواران، خانواده محترم و شاگردان ایشان، و همکاران گرانقدر و جامعه علمی و دانشگاهی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.»

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید رضا روستاآزاد دانشگاه صنعتی شریف رسول جلیلی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است