دوشنبه 2 مهر 1403

پیام تسلیت ظریف برای جان باختگان معدن طبس

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
پیام تسلیت ظریف برای جان باختگان معدن طبس

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در واکنش به حادثه تلخ معدن طبس نوشت: واژه‌ها در بیان اندوه و تسلیت به خاطر از دست رفتن ده‌ها جان گرانبها در این حادثه ناتوانند. من در غم خانواده‌های کارگران عزیز از دست رفته شریک هستم و به آن‌ها و هم‌وطنان عزیزم این مصیبت دردناک را تسلیت می‌گویم؛ روحشان شاد. امیدوارم که بررسی‌های کارشناسانه در خصوص علل این فاجعه، به بازنگری مؤثر در استانداردها و فناوری‌های ایمنی...

محمدجواد ظریف: امیدوارم که بررسی‌های تخصصی درباره علل فاجعه طبس به بازنگری مؤثر در استانداردها و فناوری‌های ایمنی معادن و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه منجر شود. محمدجواد ظریف در واکنش به حادثه معدن طبس بیان کرد: واژه‌ها در ابراز تسلیت و همدردی با از دست رفتن جان‌های عزیز در این حادثه ناکافی هستند.

ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور در واکنش به حادثه روز گذشته در معدن طبس نوشت: «کلمات در عزا و تسلیت از دست رفتن دهها جان عزیز در معدن طبس قاصرند. در غم خانواده‌های کارگران عزیزِ درگذشته شریکم و به ایشان و هم‌وطنان این مصیبت دردناک را تسلیت می‌گویم؛ روحشان شاد.

امیدوارم بررسی کارشناسانه علل این فاجعه منجر به بازنگریِ موثر در ضوابط و فناوری ایمنی معادن و پیشگیری از تکرار مصائب مشابه شود.»

پیام تسلیت ظریف برای جان باختگان معدن طبس 2