دوشنبه 7 آبان 1403

پیام ستاره بارسا به پدیده جدید: باید به ما شام بدهی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام ستاره بارسا به پدیده جدید: باید به ما شام بدهی!

ژائو کانسلو، ستاره بارسلونا، به مارک گویو گفت که باید به خاطر گلی که زد به همه بازیکنان شام بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا روبروی اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد.

سه امتیاز این بازی در آستانه دیدار برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای بارسا داشت، اما تلاش آنها برای باز کردن دروازه حریف تا دقایق آخر بی‌فایده مانده بود.

با این حال، گویو در نقش ناجی این تیم ظاهر شد و توانست تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین و در اولین لمس توپی که داشت، تک گل بارسا در این بازی را به ثمر برساند تا نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه جاودانه کرده باشد.

بازیکنان بارسا از اینکه این ستاره جوان، که تنها 17 سال دارد، موفق شد چنین گل مهمی را برای این تیم به ثمر برساند بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند و همه برای تبریک گفتن به او و خوشحالی پس از گل دور این بازیکن جمع شدند.

تصاویر منتشر شده پس از سوت پایان بازی هم صحنه‌های مشابهی را نشان می‌دهد اما نکته جالب اینجاست که در یکی از این تصاویر کانسلو در حالی دیده می‌شود که به گویو می‌گوید: «تو باید پس از این گل یک شام در مک دونالد به همه ما بدهی.» بارسا که حالا به فاصله یک امتیازی صدر جدول لالیگا رسیده، با روحیه مضاعفی در انتظار بازی حساس برابر رئال مادرید خواهد بود.

پیام ستاره بارسا به پدیده جدید: باید به ما شام بدهی! 2