یک‌شنبه 1 مهر 1403

پیام ستاره سابق محبوب: این جام هم برای رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام ستاره سابق محبوب: این جام هم برای رئال!

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، معتقد است که این تیم فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف دورتموند برود و امیدوار است که بتواند رکورد درخشانی که در تاریخ مسابقات دارد را بیش از پیش بهبود ببخشد و این جام را برای پانزدهمین بار از آن خود کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل موفق شده‌اند که جام قهرمانی رقابت‌های لالیگا را به دست آورند و حالا تمام تمرکزشان را روی قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان گذاشته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند به این هدف برسند تا وداعی به یاد ماندنی را برای تونی کروس و شبی خاطره‌انگیز را برای خودشان و هواداران این تیم رقم بزنند.

کاکا در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:«به عنوان یک هوادار رئال مادرید امیدوارم و البته فکر می‌کنم که این تیم قرار است یک بار دیگر هم قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورد.

ما به عنوان یک برزیلی برای وینیسیوس جونیور و موفقیت و درخشش او در رئال مادرید بسیار خوشحال هستیم. امیدوارم که رئال ببرد و وینیسیوس بتواند برای جایزه بهترین بازیکن سال بجنگد.»

او با اشاره به درخشش جود بلینگام در ترکیب رئال گفت:«بلینگام واقعا باورنکردنی است. او با درخشش خاصی بازی می‌کند اما در عین حال بسیار پخته است. او هرگز عصبی و مضطرب نیست و همیشه اعتماد به نفس بالایی دارد. من فکر می‌کنم که او هم برای توپ طلا خواهد جنگید.»

کاکا درباره خداحافظی کروس از دنیای فوتبال اضافه کرد:«تونی کروس فوق العاده است. به او به خاطر همه کارهایی که برای فوتبال انجام داد تبریک می‌گویم. او تصمیم گرفته است که الان به دوران فوتبالش خاتمه دهد و ما می‌توانیم از بازی او در فنیال و یورو لذت ببریم. بیایید کمی بیشتر از او لذت ببریم.»

پیام ستاره سابق محبوب: این جام هم برای رئال! 2