شنبه 14 مهر 1403

پیام ستاره فرانسه برای کروس: بازی با تو افتخار بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام ستاره فرانسه برای کروس: بازی با تو افتخار بود

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، پیامی برای تونی کروس پس از آخرین دیدارش فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، کروس روز گذشته در ترکیب تیم ملی آلمان برابر تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و با توجه به شکست تیم ملی کشورش در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 برای آخرین بار در مستطیل سبز حضور داشت و حالا به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

این ستاره آلمانی چند هفته قبل در تصمیم ناگهانی و غیر منتظره اعلام کرده بود که قصد دارد پس از پایان رقابت‌های یورو 2024 از دنیای فوتبال خداحافظی کند و آخرین دیدارش با پیراهن رئال مادرید را هم در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد که با قهرمانی این تیم همراه شد.

شوامنی که شب گذشته موفق شد به همراه تیم ملی فرانسه و با پیروزی برابر پرتغال به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یورو 2024 صعود کند، در پاسخ به سوالی درباره تونی کروس تصمیم گرفت که پیامی برای این هم تیمی سابقش که دیگر در خط میانی رئال مادرید در کنارش نخواهد بود ارسال کند.

این ستاره فرانسوی پس از پایان بازی تیم ملی فرانسه و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«تونی، از تو به خاطر همه کارهایی که انجام دادیم ممنون هستیم. بازی کردن با یکی از بزرگ‌ترین هافبک‌هایی که تاریخ فوتبال به خودش دیده است باعث افتخار من بود.»

پیام ستاره فرانسه برای کروس: بازی با تو افتخار بود 2