جمعه 1 تیر 1403

پیام موراتا به ایتالیا: با تمرکز کامل آماده‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام موراتا به ایتالیا: با تمرکز کامل آماده‌ایم

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیا، می‌گوید آن‌ها با برد مقابل کرواسی با تمرکز بالا در انتظار بازی بعدی مقابل ایتالیا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در شب برتری 3-0 اسپانیا در بازی دور اول گروه B اولین گل را مقابل کرواسی به ثمر رساند.

مهاجم اتلتیکو مادرید در این بازی روی پاس فابیان روئیز در دقیقه 29 موفق شد دروازه حریف را با ضربه پای چپ در موقعیت تک به تک باز کند و پس از او هم روئیز و دنی کارواخال دیگر گل‌های تیم تخت هدایت لوئیس دلا فوئنته را به ثمر رساندند.

موراتا پس از بازی درمورد برتری تیمش گفت:"خیلی قابل توجه است که اسپانیایی‌هایی که قصد داشتن از مارحمایت کنند در ورزشگاه حضور داشتند، از همه از طرفداران تشکر می‌کنم، چون شروع در یورو به این شکل مهم بود."

تیم؟

من وضعیت تیم را خیلی خوب می‌بینم، ما تیم بزرگی را در بازی امشب تحت فشار قرار دادیم، این کاری است که باید انجام دهیم، از ابتدای هر بازی اینطور بازی کنیم.

گلزنی؟

روی اولین تلاش نتوانستم گل بزنم و بار دوم که می‌دانستم یک فضای خالی بین مدافعان کرواسی برای فرار وجود دارد، فابیان این کار را کرد. دید فابیان خیلی خوب است، خوب نگاه می‌کند، بعد یک گل عالی هم به ثمر رساند و حالا به بازی بعدی فکر می‌کنم.

مصدومیت؟

من خوبم، یک ضربه بود، گاهی اوقات وقتی ضربه محکمی می‌زنی احساس می‌کنی که مصدوم شده‌ای. در آن لحظه بهترین تصمیم تعویض شدن بود.

بازی بعدی؟

برای بازی ایتالیا آماده‌ایم، باید از فدراسیون فوتبال اسپانیا تشکر کنیم، چون ما تمرکزی باورنکردنی داریم، آن‌ها کار بزرگی انجام داده‌اند.

پیام موراتا به ایتالیا: با تمرکز کامل آماده‌ایم 2