جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام ویژه اریکسن برای هواداران شیاطین سرخ

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام ویژه اریکسن برای هواداران شیاطین سرخ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هواداران منچستریونایتد در بهترین روزهای باشگاه‌شان در سالهای اخیر نگران ستاره دانمارکی‌شان کریستین اریکسن هستند و امیدوارند او پیش از پایان فصل جاری بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد. اریکسن که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست در تیم اریک تن‌هاخ نمایش‌هایی عالی داشت اما در آخرین روزهای ماه ژانویه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هواداران منچستریونایتد در بهترین روزهای باشگاه‌شان در سالهای اخیر نگران ستاره دانمارکی‌شان کریستین اریکسن هستند و امیدوارند او پیش از پایان فصل جاری بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

اریکسن که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست در تیم اریک تن‌هاخ نمایش‌هایی عالی داشت اما در آخرین روزهای ماه ژانویه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از آن زمان نتوانسته برای تیمش بازی کند. وقتی پزشکان اعلام کردند بازی‌ساز دانمارکی دست‌کم سه ماه دور از میادین خواهد بود باشگاه برای پر کردن جالی خالی‌اش مارسل سابیتزر را به صورت قرضی از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. اریکسن دیشب که شیاطین سرخ در ومبلی قهرمان جام اتحادیه شدند از روی سکوها شاهد جشن و شادی همبازی‌هایش بود.

تلویزیون منچستریونایتد امروز اعلام کرد بعد از دریافت پیامهای متعدد هواداران که نگران وضعیت اریکسن هستند و دائما از سلامت او و زمان بازگشتش سوال می‌پرسند به سراغ این هافبک دانمارکی می‌رود تا با او گفت و گو کند.

اریکسن در این مصاحبه به هواداران مژده داد و گفت بدون شک قبل از پایان فصل به ترکیب برخواهد گشت. او به تلویزیون باشگاه گفت: «حالم خوب است. البته نشستن روی سکوها همیشه کسل‌کننده است به خصوص برای کسی که چوب زیر بغل دارد. ولی من حالا چوب زیر بغل‌ها را کنار گذاشته‌ام. هفته آینده قاعدتا دوباره باید راه رفتن عادی را شروع کنم. برای همین است که خوشحالم.

بله، هواداران مطمئن باشند که قبل از پایان فصل به تیم برمی‌گردم. تا دیشب برای فتح چهار جام شانس داشتیم که حالا سه جام مانده چون یکی را بردیم. ولی تا قبل از فینال بعدی بازی‌های زیادی باقی مانده. می‌دانم که باید خیلی تلاش کننم تا دوباره جایگاهم در تیم را بدست بیاورم. ولی تماشای پیروزی بچه‌ها واقعا لذت‌بخش است».

انتهای پیام /