شنبه 15 اردیبهشت 1403

پیتر شوتل:/ امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیتر شوتل:/ امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

پیتر شوتل، مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش، تأیید کرد که رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی این کشور، از بایرن مونیخ پیشنهاد دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو 2024 راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

پیتر شوتل:/ امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند 2