پنج‌شنبه 14 تیر 1403

پیراهن دوم پی‌اس‌جی با طرح برج ایفل (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیراهن دوم پی‌اس‌جی با طرح برج ایفل (عکس)

پاری سن ژرمن از پیراهن دوم خود برای فصل آینده رونمایی کرد. پیراهنی که در طراحی آن از برج ایفل الهام گرفته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که این روزها همه درگیر یورو و کوپا آمه‌ریکا هستیم گاهی فراموش می‌کنیم که فصل جدید فوتبال باشگاهی اروپا از چند هفته دیگر آغاز می‌شود.

از چند روز دیگر شاهد شروع پیش‌فصل تابستانی هستیم و اکثر باشگاه‌ها روند آماده‌سازی خود را به سرعت پیش خواهند برد. بسیاری از باشگاه‌ها پیش از این پیراهن‌های اول‌شان برای فصل آینده را رونمایی کرده‌اند و برخی باشگاه‌ها حالا مشغول رونمایی از پیراهن‌های دوم‌شان هستند.

پاری سن ژرمن امروز رسما پیراهن دوم خود برای فصل آینده را رونمایی کرد. پیراهنی که توسط اسپانسر اصلی پیراهن‌های باشگاه، نایک، طراحی و تولید شده است. پیراهن پی‌اس‌جی به رنگ سفید بوده و دو نوار به رنگ‌های سرمه‌ای و قرمز روی قسمت جلوی پیراهن به صورت اریب قرار گرفته تا سه رنگ پرچم فرانسه تکمیل شود. نحوه قرار گرفتن این دو نوار اریب به شکلی است که طرح برج ایفل را تداعی می‌کند.

این پیراهن هواداران را به یاد پیراهن فصل 1992 پاری سن ژرمن می‌اندازد. باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه کوتاهی که به مناسبت رونمایی از این پیراهن منتشر کرد نوشت: "به مناسبت معرفی این پیراهن جدید، پاری سن ژرمن و نایک در روزهای آینده در فروشگاه رسمی باشگاه در طبقه اول برج ایفل مراسمی ویژه ترتیب داده و از هواداران برای حضور در آن دعوت می‌کنند".

پیراهن دوم پی‌اس‌جی با طرح برج ایفل (عکس) 2
پیراهن دوم پی‌اس‌جی با طرح برج ایفل (عکس) 3