یک‌شنبه 1 مهر 1403

پیراهن مودریچ منتظر کیلیان خواهد ماند / امباپه یک سال 9 می‌پوشد، از سال بعد 10

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیراهن مودریچ منتظر کیلیان خواهد ماند / امباپه یک سال 9 می‌پوشد، از سال بعد 10

لوپاریزین تایید کرد که کیلیان امباپه در رئال شماره 9 را به تن خواهد کرد و بعد از بازنشستگی مودریچ پیراهن 10 به او تعلق می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دنیای فوتبال برای اعلام رسمی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند و او تا دقایقی دیگر رسما رئالی خواهد شد روزنامه فرانسوی لوپاریزین شماره پیراهن او در رئال را اعلام کرد.

دیروز خبرهایی درباره اینکه امباپه در رئال شماره 9 را به دست خواهد آورد منتشر شده بود و روزنامه لوپاریزین امروز اعلام کرد از منابع خود دریافته که قطعا امباپه فصل آینده با پیراهن شماره 9 به میدان خواهد رفت.

او دقیقا مثل کریستیانو رونالدو خواهد شد که در فصل اول پیوستن به رئال شماره 9 را به تن کرد چرا که شماره 7 در اختیار رائول اسطوره باشگاه بود. ولی بعد از بازنشستگی رائول کریستیانو به پیراهن شماره 7 رسید.

امباپه هم مثل کریستیانو یک شماره محبوب دارد و دوست دارد با شماره 10 بازی کند ولی این پیراهن در اختیار لوکا مودریچ است. فصل آینده در صورت بازنشستگی لوکیتا این پیراهن به امباپه خواهد رسید و او با پیراهنی که دوست دارد با آن در رئال به اسطوره‌ای بزرگ تبدیل شود به میدان خواهد رفت.

پیراهن مودریچ منتظر کیلیان خواهد ماند / امباپه یک سال 9 می‌پوشد، از سال بعد 10 2