چهارشنبه 28 شهریور 1403

پیروزی در مشت ده روسی بود اما؛/ رم بردن را بلد نیست: توقف در 90+6!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیروزی در مشت ده روسی بود اما؛/ رم بردن را بلد نیست: توقف در 90+6!

آاس رم در دیداری که تا دقیقه 96 با یک گل پیش بود، گل مساوی را از جنوا خورد و از رسیدن به اولین برد فصل محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم که شروع خوبی در فصل جاری نداشت و از سه بازی فقط دو امتیاز کسب کرده بود و رده نازل 17 قرار داشت، امروز به زمین جنوا رفت و محکوم به کسب پیروزی بود. میزبان با 4 امتیاز در رده یازدهم بود.

بازی متعادل شروع شد و تا دقیقه 14 شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه ها نبودیم. در این لحظه مانچینی روی یک ارسال کرنر با ضربه سر رم را تا یکقدمی گل پیش برد ولی واکنش گلر جنوا مانع شد.

در دققه 24 رم با شوت کُنه شانسش را امتحان کرد ولی شوت او نیز راهی به دروازه پیدا نکرد. رم تیم بهتر زمین بود و تمایل بیشتری برای گلزنی و حمله نشان می داد.

در دقیقه 32 دووبیک روی پاس دیبالا در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت ولی ضربه آقای گل فصل قبل لالیگا را دروازه بان برگشت داد.

رم بالاخره در دقیقه 37 مزد برتری خودش را گرفت و پای دوبیک هم به گلزنی در سری آ باز شد.

ارسال یک توپ بلند برای الشعراوی توسط آنخلینو زمینه ساز گل رمی ها شد. الشعراوی در موقعیت مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و آن را به پیزیلی رساند. شوت او را گلر برگشت داد و در ریباند دووبیک کار را تمام کرد. این اولین گل ستاره اوکراینی برای رم بود. گل توسط VAR مورد بررسی قرار گرفت و با رد آفساید، نتیجه 1-0 برای رم به ثبت رسید.

نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.

رم نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و در اولین موقعیت جدی می توانست توسط دووبیک به گل دوم برسد ولی بار دیگر واکنش عالی گلر جنووا مانع شد.

در ادامه میزبان کنترل بازی را در دست گرفت و تلاش داشت به گل مساوی برسد. جنوا شانس های خوبی هم داشت ولی از هیچکدام استفاده نکرد تا اینکه قفل دروازه رم در دقیقه ششم وقت اضافه شکست. دی وینتر بود که ناجی میزبان شد و در دقایق پایانی اجازه نداد تا یک شکست خانگی ثبت شود و رم را نیز از اولین برد فصل محروم کرد. دی وینتر روی یک ارسال از سمت چپ و بین اندیکا و هرموسو با ضربه سر دروازه رم را باز کرد. این بازی 98 دقیقه ای در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

پیروزی در مشت ده روسی بود اما؛/ رم بردن را بلد نیست: توقف در 90+6! 2
پیروزی در مشت ده روسی بود اما؛/ رم بردن را بلد نیست: توقف در 90+6! 3
پیروزی در مشت ده روسی بود اما؛/ رم بردن را بلد نیست: توقف در 90+6! 4
پیروزی در مشت ده روسی بود اما؛/ رم بردن را بلد نیست: توقف در 90+6! 5