یک‌شنبه 1 مهر 1403

پیروزی شباب الاهلی در شب دوئل تماشایی سردار و عمر + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پیروزی شباب الاهلی در شب دوئل تماشایی سردار و عمر + فیلم

در چارچوب هفته سوم لیگ امارات، دیدار حساس شباب الاهلی و الوحده با پیروزی 5-4 شباب الاهلی به پایان رسید.

شباب الاهلی که سردار آزمون را در ترکیب اولیه و سعید عزت‌اللهی را روی نیمکت داشت، در شروع مسابقه مقابل الوحده با درخشش احمد نوراللهی غافلگیر شد و روی ارسال این ستاره ایرانی و ضربه سر عمر خربین گل اول بازی را دریافت کرد و عقب افتاد.

الوحده در حالی با دومین پاس گل پیاپی احمد نور در این فصل پیش افتاد که خوشحالی آنها فقط چهار دقیقه طول کشید و این بار نوبت سردار آزمون بود تا کیفیت بالای بازیکنان ایرانی در ورزشگاه راشد دبی را به نمایش بگذارد.

سردار آزمون که در دو هفته گذشته لیگ برتر امارات دو گل زده و چهار روز قبل هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین امارات این کار را انجام داده بود، سعی داشت تا دوباره این کار را انجام بدهد و گل تساوی مقابل الوحده را بزند که خیلی زود به هدفش رسید و در دقیقه 7 بازی مساوی شد.

در دقیقه 13، یوری سزار با گلزنی خود باعث تکمیل‌شدن کامبک شباب‌الاهلی شد و قرمزپوشان با نتیجه 2 بر یک پیش افتادند.

عمر خریبین پیش از پایان نیمه نخست، گل تساوی را به سود الوحده در دقیقه 33 رقم زد، اما این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود؛ چرا که سردار آزمون در دقیقه (3+45) و لحظاتی پیش از سوت پایان نیمه نخست، در نقش گلزن بار دیگر در ترکیب شباب‌الاهلی درخشید تا نیمه نخست مسابقه جذاب امروز با برتری 3 بر 2 قرمزپوشان شباب‌الاهلی به پایان برسد؛ آن‌هم در حالی‌که 2 گل از 3 گل شباب‌الاهلی را سردار آزمون به‌ثمر رساند و در طرف مقابل هم یکی از 2 گل الوحده را احمد نوراللهی ساخت!

سعید عزت‌اللهی از دقیقه 64 وارد ترکیب شباب‌الاهلی شد و بازی در نیمه دوم هم جذاب و پرموقعیت دنبال شد، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نمی‌کرد. در دقیقه 75 و روی پاس سردار آزمون، فرصتی ایده‌آل نصیب عزت‌اللهی شد تا گل چهارم شباب‌الاهلی در مسابقه امروز را به‌ثمر برساند که ضربه نهایی هافبک ایرانی تیم اماراتی کیفیت لازم را نداشت. در دقیقه 84، عمر خریبین شب درخشان خود را تکمیل کرد و گل سوم خود و الوحده در مسابقه امروز را به‌ثبت رساند.

شباب‌الاهلی در واپسین دقایق بازی، تیم برتر زمین مسابقه بود و این‌بار سردار آزمون در نقش گل‌ساز در ترکیب تیمش درخشید و موناس دبور برای تیمش گل زد. دبور در واپسین لحظات بازی بار دیگر موفق به گلزنی شد و در طرف مقابل، الوحده‌ای‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا در پایان نبرد جنون‌انگیز و پرگل شباب‌الاهلی و الوحده، در روز درخشش سردار آزمون و احمد نوراللهی بازی با برتری 5 بر 4 شباب‌الاهلی به پایان برسد و این تیم با حفظ رکورد 100 درصد پیروزی در فصل جدید، پایین‌تر از شارجه (به دلیل تفاضل گل کمتر) در رتبه دوم قرار گرفت.