شنبه 2 تیر 1403

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی برابر آلبانی / ایتالیا زودترین گل تاریخ را خورد و برگشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیروزی مدافع عنوان قهرمانی برابر آلبانی / ایتالیا زودترین گل تاریخ را خورد و برگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب بازی پایانی روز اول یورو 2024، از گروه B مسابقات، تیم‌های ملی ایتالیا و آلبانی از ساعت 22:30 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر یک ایتالیا به پایان رسید. نکته جالب این مسابقه، گلزنی آلبانی در ثانیه 23 بود. بازی شروع شد و دی‌مارکو با باستونی اشتباه کردند و ندیم بایرامی گل اول مسابقه را به ثمر رساند. با...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب بازی پایانی روز اول یورو 2024، از گروه B مسابقات، تیم‌های ملی ایتالیا و آلبانی از ساعت 22:30 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر یک ایتالیا به پایان رسید.

نکته جالب این مسابقه، گلزنی آلبانی در ثانیه 23 بود. بازی شروع شد و دی‌مارکو با باستونی اشتباه کردند و ندیم بایرامی گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

با این حال ایتالیا خیلی زود به بازی بازگشت و توانست کامبکی خوب در دیدار اول بزند و نام خود را در کنار آلمان و اسپانیا به عنوان مدعیان جام قرار دهد.

گل‌های ایتالیا را باستونی 11 و بارلا 16 به ثمر رساندند. پس از 2 گل ایتالیا و پیش افتادن آبی‌پوشان عملا بازی از کیفیت خود افتاد و کمتر 2 تیم توانستند موقعیت‌های بزرگ ایجاد کنند. اسپانیا در دیگر دیدار این گروه 3 بر صفر کرواسی را شکست داد تا صدرنشین گروه B نام گیرد. ایتالیا دوم است، آلبانی سوم و کرواسی در قعر جدول قرار گرفت. انتهای پیام /