چهارشنبه 4 مهر 1403

پیروزی یاران استیو کلارک در اولین بازی تدارکاتی / اسکاتلند برای افتتاحیه یورو آماده است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیروزی یاران استیو کلارک در اولین بازی تدارکاتی / اسکاتلند برای افتتاحیه یورو آماده است!

تیم ملی اسکاتلند در آستانه یورو موفق شد در یک بازی دوستانه جبل‌الطارق را 2-0 شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند از چند روز دیگر باید در یورو 2024 به میدان برود. اسکاتلندی‌ها در گروه A با آلمان میزبان همگروه هستند و در گروهی که آلمان، مجارستان و سوئیس در آن حضور دارند کار بسیار دشواری برای صعود در پیش دارند.

اسکاتلندی‌ها برای حضور هر چه آماده‌تر مثل همه تیمهای حاضر در یورو این روزها در بازی‌هایی دوستانه و دستگرمی به میدان می‌روند. اسکاتلند امروز اولین حریف تدارکاتی‌اش را تیم ضعیف جبل‌الطارق انتخاب کرده بود. آنها جمعه در دومین و آخرین بازی تدارکاتی به مصاف فنلاند می‌روند.

اسکاتلند روی بازی‌های تدارکاتی حساب ویژه‌ای باز کرده چرا که تیمی است که باید در افتتاحیه یورو به مصاف آلمان برود. دیداری که روز 14 ژوئن در آلیانز آره‌نا بین اسکاتلند و آلمان برگزار خواهد شد.

شاگردان استیو کلارک امروز در خانه جبل‌الطارق نیمه اول را خوب آغاز نکردند و درحالیکه آثار خستگی ناشی از اردوی تدارکاتی در ساق پای آنها دیده می‌شد این نیمه را بدون گل به پایان بردند.

در نیمه دوم رایان کریستی، وینگر بورنموث، پاس لارنس شنکلند از هارتز را به گل اول اسکاتلند تبدیل کرد. سرمربی اسکاتلند در دقایق بعدی دو بازیکن مهمش کیه‌ران تیرنی و چه آدامز را به میدان فرستاد.

چه آدامز، مهاجم ساوتهمپتون در دقیقه 85 پاس جان مک‌گین هافبک استون‌ویلا را به گل دوم اسکاتلند تبدیل کرد و بازی با پیروزی 2-0 این تیم به پایان رسید.

اسکاتلند حالا باید به فکر بازی تدارکاتی دومش مقابل فنلاند باشد تا بعد وارد آخرین مرحله اردو پیش از حضور در بازی افتتاحیه یورو مقابل آلمان بشود.

پیروزی یاران استیو کلارک در اولین بازی تدارکاتی / اسکاتلند برای افتتاحیه یورو آماده است! 2
پیروزی یاران استیو کلارک در اولین بازی تدارکاتی / اسکاتلند برای افتتاحیه یورو آماده است! 3