سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

پیشبینی اسطوره پی اس جی / این بارسلونا توان مهار امباپه را ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشبینی اسطوره پی اس جی / این بارسلونا توان مهار امباپه را ندارد

لوئیس فرناندز، ستاره سابق فوتبال فرانسه و پی اس جی، معتقد است هیچ مدافعی توان مهار امباپه را ندارد و او را باید تیمی کنترل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دغدغه بزرگ این روزهای ژاوی و بارسلونا مهار کیلیان امباپه است. دو تیم هفته بعد در پاریس بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خواهند داشت و سپس شش روز بعد در بارسا بازی برگشت انجام خواهد شد.

لوئیز فرناندز در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد نحوه مهار امباپه گفت: «سخت است و شاید غیرممکن. فکر کردن به این موضوع دشوار است زیرا کیلیان بازیکنی است که ممکن است در زمین قدم بزند و ناگهان او را مقابل دروازه ببینید. اتفاقی که می افتد این است که او همیشه خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و هم تیمی هایش نیز همیشه به دنبال او می گردند. این بارسا و شاید هر تیم دیگری در دنیا با گذاشتن یک یار مستقیم نمی تواند امباپه را مهار کند و کنترل کردن او باید تیمی باشد. پاری سن ژرمن دمبله را نیز دارد که من دوستش دارم. وقتی از بارسا آمد در بهترین شرایط نبود اما امروز او هم می تواند نتیجه را رقم بزند.»

فرناندز ادامه داد: «پی اس جی کولو موانی، بارکولا و گونچالو راموس را دارد و در مجموع پتانسیل تهاجمی تیم بالاست. درست مثل بارسا، با لواندوفسکی، رافینیا، لامین، ژوائو و دیگران. مدافعان کناری پاری سن ژرمن باید مراقب باشند و مطمئنم انریکه به آنها خواهد گفت که برابر مهاجمان آماده بارسا، نباید بی احتیاطی کنند.»

پیشبینی اسطوره پی اس جی / این بارسلونا توان مهار امباپه را ندارد 2