شنبه 31 شهریور 1403

پیشنهاد آرسنال به ناجی رئال مادرید رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد آرسنال به ناجی رئال مادرید رسید

باشگاه آرسنال پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن آندری لونین، ستاره اوکراینی رئال مادرید، ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله 48 ساعت پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا در فصل گذشته باعث شد که لونین فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب این تیم به دست آورد و عملکرد درخشانش نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش‌بینی کرده بودند که او رئال مادرید را در پایان فصل گذشته ترک کند اما حالا شرایط تغییر کرده است و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند با او برای امضای قرارداد جدید به توافق برسند، اتفاقی که هنوز رخ نداده و قطعی نیست.

گفته می‌شود بازگشت کورتوا به ترکیب رئال تردیدهایی را برای این ستاره اوکراینی به وجود آورده و این احتمال وجود دارد که او به دنبال پیوستن به تیمی باشد که فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد و حالا کادنا کوپه خبر داده است که لونین پیشنهادی جذاب را از آرسنال دریافت کرده است.

باشگاه آرسنال امیدوار است که بتواند از رابطه نه چندان خوب این بازیکن با کارلو آنچلوتی استفاده کند و او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به لیگ برتر منتقل کند. انتظار می‌رود که تصمیم نهایی لونین پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برای اوکراین گرفته شود.

پیشنهاد آرسنال به ناجی رئال مادرید رسید 2