دوشنبه 16 مهر 1403

پیشنهاد بایرن به سیتیزن‌ها برای جذب «سانه»

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیشنهاد بایرن به سیتیزن‌ها برای جذب «سانه»

تهرام - ایرنا - بایرن مونیخ آماده است تا به عنوان بخشی از قرارداد جذب «لروی سانه»، مدافع فرانسوی خود را به منچسترسیتی پیشنهاد دهد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ از تابستان سال گذشته به دنبال جذب «سانه» وینگر خوش‌تکنیک منچسترسیتی بود که جای «فرانک ریبری» و «آرین روبن» را پر کند و در ماه گذشته توانست برای قراردادی 5 ساله با او به توافق شخصی برسد و اکنون زمان توافق بین سران سیتی و بایرن رسیده تا این انتقال نهایی شود.

با گذشت یک سال موضع سیتی نسبت به تابستان گذشته تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است و آن‌ها دوست دارند وینگر با استعداد خود را حفظ کنند و پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد به او ارائه کردند. سیتیزن‌ها می‌خواهند مجبور نشوند که این بازیکن را به میزان قابل توجهی پایین‌تر از قیمت خود بفروشند و خطر دیگری که برای منچستر سیتی وجود دارد، به پایان رسیدن قرارداد سانه بعد از 12 ماه است.

بایرن مونیخ برای ترغیب کردن سیتیزن‌ها «لوکاس هرناندز» فرانسوی را می‌خواهند وارد قرارداد سانه کنند. این مدافع فصل گذشته با مبلغ 71 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به بایرن پیوست و بعد از انجام تنها 16 بازی با مصدومیت مواجه شد. بایرن با ظهور استعداد جدید خود در پست دفاع چپ یعنی «آلفونسو دیویس» دیگر نیازی به مدافع فرانسوی خود ندارد. هرناندز بیش از این توانایی بازی در مرکز دفاع و دفاع چپ را دارد؛ دو پستی که احتمالا سیتیزن‌ها در تابستان به دنبال تقویت آن خواهند بود.

*س_برچسب‌ها_س*
پیشنهاد بایرن به سیتیزن‌ها برای جذب «سانه» 2